
H MAN Energy Solutions έλαβε μια παραγγελία για τον πρώτο στον κόσμο δίχρονο κινητήρα διπλού καυσίμου, ο οποίος θα καταναλώνει μεθανόλη ως καύσιμο και προορίζεται για πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Το χωρητικότητας 2.100 TEUs πλοίο θα ναυπηγηθεί από τη Hyundai (HMD) στη Νότια Κορέα, για λογαριασμό της A.P. Møller-Maersk, ενώ τον κινητήρα MAN B&W 6G50ME-LGIM θα κατασκευάσει η HHI-EMD, η οποία έχει ήδη εμπειρία στους κινητήρες κατανάλωσης μεθανόλης (LGIM).
Το νεότευκτο πλοίο πρόκειται να αποτελέσει το πρώτο στον κόσμο πλοίο κατανάλωσης μεθανόλης, το οποίο δεν θα μεταφέρει μεθανόλη ως φορτίο. Η Mærsk δήλωσε μάλιστα πως το εν λόγω πλοίο πρόκειται να χρησιμοποιεί ως καύσιμα έναν συνδυασμό πράσινης μεθανόλης και βιοκαυσίμων.
Ο Bjarne Foldager, ανώτερος αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος δίχρονων κινητήρων της MAN Energy Solutions, ανέφερε σχετικά: «Η Maersk αποδεικνύεται ηγέτιδα στην υιοθέτηση της ανανεώσιμης μεθανόλης ως εναλλακτικού καυσίμου, ακολουθώντας τη στρατηγική απανθρακοποίησης που έχει ορίσει, ενώ βρίσκεται και αρκετά μπροστά σε ό,τι έχει να κάνει με την υλοποίηση των στόχων απανθρακοποίησης που έχει θέσει για το 2030. Εμείς, από την πλευρά μας, σχεδιάζουμε τεχνολογίες διπλού καυσίμου προκειμένου να καλύψουμε τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών μας για βιωσιμότερες υπηρεσίες θαλάσσιων μεταφορών και στο κομμάτι αυτό ο κινητήρας ME-LGIM παίζει σημαντικό ρόλο. Είναι ιδιαίτερα ευχάριστο που βλέπουμε το ντεμπούτο του εν λόγω κινητήρα στον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων».
Φωτό: ΜΑΝ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντοναλντ Τραμπ δήλωσε σήμερα ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα επιβάλλουν «πολύ αυστηρούς δασμού» στην Ρωσία σε 50 ημέρες εάν δεν υπάρξει…
Σκάφος της Frontex βυθίστηκε στη θαλάσσια περιοχή Βορειοδυτικά της Λέσβου μετά από πρόσκρουση σε ξέρα. Οι έξι επιβαίνοντες παρελήφθησαν καλά στην υγεία τους από…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Η τιμή του Βitcoin ξεπέρασε το επίπεδο των $123.000 για πρώτη φορά σήμερα, Δευτέρα 14 Ιουλίου, σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για το κορυφαίο κρυπτονόμισμα παγκοσμίως.…
Με ανησυχητικούς ρυθμούς αυξήθηκαν τα περιστατικά πειρατικών επιθέσεων σε εμπορικά πλοία το α΄ εξάμηνο του 2025, σύμφωνα με δεδομένα της ReCAAP. Η αύξηση ανήλθε…
Διά χειρός Fincantieri το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο της Oceania Cruises, το οποίο παρέλαβε στις 10 Ιουλίου από το ναυπηγείο Sestri Ponente της Γένοβας. Το «Oceania…
Κατά το α΄ εξάμηνο του 2025, οι διά θαλάσσης μεταφορές άνθρακα σημείωσαν πτώση κατά 6% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, εν μέσω της…
Με τέσσερις μηχανές Wärtsilä 34DF σε κάθε πλοίο, δύο πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) της ελληνικών συμφερόντων εταιρείας Alpha Gas εισέρχονται σε μια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ