
Το λιμάνι του Λος Άντζελες προσέθεσε στην αναπτυσσόμενη πλατφόρμα ψηφιακής τεχνολογίας που διαθέτει ένα ακόμα εργαλείο, το οποίο παρέχει μακροπρόθεσμες προβλέψεις για τον μελλοντικό όγκο φορτίου που θα διακινηθεί μέσω του λιμένα. Το αποκαλούμενο «Horizon» αναμένεται να προσφέρει σε ιδιοκτήτες εμπορευμάτων, διαχειριστές τερματικών καθώς και στα υπόλοιπα μέρη της εφοδιαστικής αλυσίδας τη δυνατότητα να διαβλέπουν την κίνηση εισαγόμενων, εξαγόμενων και άδειων εμπορευματοκιβωτίων από το λιμάνι του Λος Άντζελες έως και έξι μήνες νωρίτερα.
«Είμαστε υπερήφανοι που πρωτοπορούμε με αυτό το νέο εργαλείο προβλέψεων, το οποίο είναι το πρώτο του είδους του», δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής του λιμένα του Λος Άντζελες, κ. Seroka. «Η προγνωστική τεχνολογία Horizon είναι μία ακόμα υπηρεσία που μπορούμε να προσφέρουμε στα ενδιαφερόμενα μέρη του λιμένα, προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα να σχεδιάσουν και να κατανείμουν τους πόρους τους καλύτερα, ειδικά εν μέσω μιας περιόδου άνευ προηγουμένου αύξησης των διακινηθέντων φορτίων».
Ανεπτυγμένη σε συνεργασία με την Wabtec, η προγνωστική τεχνολογία του Horizon αξιοποιεί έναν αλγόριθμο, ο οποίος βασίζεται σε τάσεις και ιστορικά δεδομένα όγκου φορτίου που συλλέγονται από το Port Optimizer, την ψηφιακή πύλη διαχείρισης ναυτιλιακών δεδομένων του λιμένα που προωθεί την αποτελεσματική κίνηση των φορτίων από τα τερματικά διαχείρισης. Λαμβάνοντας διαρκώς υπόψη τις μεταβαλλόμενες συνθήκες στο λιμάνι, ο αλγόριθμος παρέχει συνεχώς ενημερώσεις αναφορικά με τους όγκους φορτίου, επιτρέποντας κατ’ αυτόν τον τρόπο στο Horizon να βελτιώσει τις προγνώσεις του με την πάροδο του χρόνου.
«Τα δεδομένα αποτελούν μια σημαντική πληροφορία για την κίνηση των αγαθών κατά μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας, αλλά και για τους ίδιους τους πελάτες», δήλωσε ο πρόεδρος της Wabtec. Και συμπλήρωσε πως «το εν λόγω εργαλείο αποτελεί ένα ακόμα βήμα στην προσπάθειά μας να παρέχουμε στους σιδηροδρόμους, στους χερσαίους μεταφορείς και στους διαχειριστές αποθηκών, μεταξύ άλλων, τις απαραίτητες πληροφορίες προκειμένου να διευκολυνθεί η απρόσκοπτη κίνηση των φορτίων τους μέσα και έξω από τα λιμάνια».
Φωτό: Barrett Ward/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην…
Περίπου 1.000 πτήσεις ματαιώθηκαν κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας απεργίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, στη Γαλλία την Παρασκευή 4 Ιουλίου. Εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι…
Η αξιοποίηση μη επανδρωμένων σκαφών επιφανείας (Uncrewed Surface Vessels – USVs) και τηλεχειριζόμενων υποβρύχιων οχημάτων (Remotely Operated Vehicles – ROVs) ανοίγει νέους ορίζοντες στην…
Καθώς οι ανησυχίες για την επέκταση του «σκιώδους» στόλου εντείνονται σε διεθνές επίπεδο, το Βερολίνο σκληραίνει τη στάση του απέναντι στα δεξαμενόπλοια που διέρχονται…
Έντονη κατεγράφη η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τέσσερις εταιρείες να βρίσκονται στο επίκεντρο. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ