
Στο πλαίσιο της διαρκούς εξάπλωσης της πανδημίας, η Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης ενισχύει τους περιορισμούς της για τις αλλαγές πληρωμάτων στο λιμάνι.
Οι απαιτήσεις αυτές είναι για τη διασφάλιση της ευημερίας των ναυτικών και του γενικού πληθυσμού στη Σιγκαπούρη, τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.
Μερικές απαιτήσεις που πρέπει να ακολουθήσουν οι ναυτικοί που πρέπει να μπαρκάρουν είναι οι εξής:
– Να έχουν μια 14ημερη Stay-Home-Notice από τη χώρα από την οποία προήλθαν πριν την άφιξή τους στη Σιγκαπούρη.
– Από χώρες χαμηλού κινδύνου είτε δεν απαιτείται Stay-Home-Notice είτε απαιτείται επταήμερη Stay-Home-Notice
-Θα πρέπει να έχουν αρνητικό μοριακό τεστ κατά της Covid από πιστοποιημένη ιατρική εγκατάσταση τις τελευταίες 48 ώρες πριν την άφιξή τους στη Σιγκαπούρη.
Αντίστοιχα όσοι ναυτικοί πρέπει να ξεμπαρκάρουν από πλοία στη Σιγκαπούρη πρέπει να ακολουθήσουν μερικές από τις παρακάτω απαιτήσεις:
-Δεν θα πρέπει να έχουν βρεθεί στη στεριά 21 μέρες πριν την αποβίβαση από το πλοίο και να μην έχουν έρθει σε επαφή με πιθανό ή επιβεβαιωμένο κρούσμα.
-Θα πρέπει να πιστοποιούνται από γιατρό στη Σιγκαπούρη για να ταξιδέψουν όχι παραπάνω από 24 ώρες πριν την αποβίβαση.
-Κατά τη διάρκεια των διαδικασιών αντικατάστασης ναυτικών, τα πληρώματα δεν θα πρέπει να είναι σε ομάδες μεγαλύτερες των πέντε ατόμων και πρέπει να παραμένουν στις ίδιες ομάδες.
Όλες τους νέους περιορισμούς για τις αλλαγές πληρωμάτων στη Σιγκαπούρη μπορείτε να βρείτε εδώ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ