
Η εταιρεία τακτικών γραμμών ZIM Integrated Shipping Services (ZIM) και η εταιρεία διαχείρισης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Seaspan Corporation ανακοίνωσαν προ ολίγων ημερών μια νέα στρατηγική συμφωνία, βάσει της οποίας δέκα LNG containerships της Seaspan, με μηχανές διπλής καύσης και χωρητικότητα 7.000 TEUs, θα ενταχθούν στον στόλο του ισραηλινού θαλάσσιου μεταφορέα μέσω μακροχρόνιων ναυλώσεων. Η χρηματική αξία των εν λόγω ναυλώσεων ανέρχεται σε πάνω από $1,5 δισ.
Τα πλοία θα ενταχθούν στον στόλο της ΖΙΜ και θα εξυπηρετούν τους διάφορους εμπορικούς δρόμους όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή είναι η δεύτερη συνεργασία μεταξύ ΖΙΜ και Seaspan εντός του τρέχοντος έτους, καθώς τον Φεβρουάριο τα δύο μέρη είχαν ανακοινώσει συμφωνία για τη μακροχρόνια ναύλωση δέκα ακόμα LNG πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 15.000 ΤΕUs.
O πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΖΙΜ δήλωσε πως η εν λόγω συνεργασία με τη Seaspan επιτρέπει τη στρατηγική αναβάθμιση του στόλου της ισραηλινής εταιρείας και ως εκ τούτου την εκπλήρωση της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της. Επιπροσθέτως σημείωσε πως η εταιρεία παραμένει πιστή στη δέσμευσή της για μείωση του ανθρακικού αποτυπώματός της και για την προστασία των ωκεανών, επενδύοντας σε πράσινα πλοία προηγμένης τεχνολογίας, τα οποία αξιοποιούν τις καθαρότερες τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Seaspan δήλωσε ότι η διευρυμένη συνεργασία των δύο εταιρειών, η οποία αφορά έως και σήμερα είκοσι LNG νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, καταδεικνύει τη δέσμευση των δύο μερών για την προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης στον ναυτιλιακό κλάδο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ