
Ξεκίνησε πρόσφατα η ναυπήγηση του πρώτου αμερικανικού εμπορικού πλοίου το οποίο θα έχει σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και πιστοποιηθεί χρησιμοποιώντας αποκλειστικά διαδικασίες τρισδιάστατης σχεδίασης, στο πλαίσιο ενός έργου στο οποίο συμμετέχουν οι ABS, Robert Allan Ltd. (RAL), Signet Maritime Corporation (Signet) και η Ακτοφυλακή των Ηνωμένων Πολιτειών (USCG).
Σχεδιασμένο από τη RAL, το Advanced Rotortug® (ART), το οποίο πρόκειται να χρησιμοποιηθεί για να συνοδεύει πλοία και υπεράκτιες κατασκευές στο λιμάνι του Corpus Christi, θα λάβει Πιστοποιητικό Επιθεώρησης από το USCG και θα ταξινομηθεί στον ABS. Το εν λόγω ρυμουλκό, το οποίο θα διαχειρίζεται η Signet, θα αποτελεί το πρώτο εμπορικό πλοίο στην ιστορία των ΗΠΑ το οποίο θα έχει κατασκευαστεί χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τρισδιάστατα μοντέλα, τόσο στη φάση του σχεδιασμού του όσο και κατά την κατασκευή όλων των δομών αυτού.
Ο καθαρά τρισδιάστατος σχεδιασμός μειώνει τόσο το κόστος όσο και τον απαιτούμενο χρόνο, προσφέροντας καλύτερη αλληλεπίδραση μεταξύ όλων των ενδιαφερόμενων μερών κατά τη διάρκεια των φάσεων σχεδιασμού, πιστοποίησης και κατασκευής, χωρίς να διακυβεύεται η ασφάλεια.
Ο Christopher J. Wiernicki, Chairman, President και CEO του ABS, ανέφερε σχετικά: «Το συγκεκριμένο επίτευγμα-ορόσημο πρόκειται να αποτελέσει σημείο αναφοράς για μελλοντικά έργα τόσο εντός των ΗΠΑ όσο και διεθνώς. Μαζί με τους μελλοντικούς μας εταίρους, έχουμε πραγματοποιήσει ένα όνειρο πολλών ετών του ναυτιλιακού κλάδου, να αφήσουμε πίσω τα δισδιάστατα τυπωμένα σχέδια και να προχωρήσουμε στην επόμενη γενιά παραγωγής πλοίων. Στον ABS είμαστε υπερήφανοι που συνεισφέρουμε στο να ξεκλειδώσουμε αυτή τη δυνατότητα αλλά και που ηγούμαστε πραγματικά στον κλάδο σε αυτόν τον τομέα, παρέχοντας για ακόμα μία φορά τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής ταξινόμησης. Τα πλεονεκτήματα που παρουσιάζονται είναι σημαντικά, και είμαστε αισιόδοξοι πως, μόλις η βιομηχανία αναπτύξει τις κατάλληλες υποδομές ώστε να ναυπηγεία να μπορούν να διαχειριστούν τα 3D σχέδια, ο τρισδιάστατος σχεδιασμός θα αποτελέσει την προεπιλεγμένη προσέγγιση».
Φωτό: Robert Allan/ ABS
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ