Ανακατατάξεις στην αγορά των forwarders μετά την εξαγορά της Αgility GIL από...

Ανακατατάξεις στην αγορά των forwarders μετά την εξαγορά της Αgility GIL από την DSV Panalpina

78
Ανακατατάξεις στην αγορά των forwarders μετά την εξαγορά της Αgility GIL από την DSV Panalpina

Δεδομένου ότι η εξαγγελθείσα εξαγορά της Αgility GIL από την DSV Panalpina θα ολοκληρωθεί, η τελευταία θα αναδειχθεί στον μεγαλύτερο εμπορευματικό διαμεταφορέα (forwarder) στον κόσμο με όρους εσόδων (προερχόμενων από ναυτιλιακές και αεροπορικές μεταφορές), σύμφωνα με νέα ανάλυση του Transport Intelligence (Ti) που αναδημοσιεύει το TheloadStar.

Ειδικότερα, στην πρόσφατη έκδοση του «Global Freight Forwarding Market 2021», η Kuehne + Nagel (KN) αποτελεί τον ηγέτη της αγοράς των forwarders, με συνολικά έσοδα 11,5 δισ. ευρώ, ακολουθούμενη από την DHL Global Forwarding (DHL DF), της οποίας τα έσοδα ανέρχονται σε 10,9 δισ. ευρώ. Αντίστοιχα, η DSV Panalpina καταλαμβάνει την τρίτη θέση, με έσοδα 9,9 δισ. ευρώ, ενώ η Agility τη δωδέκατη, με 2,8 δισ. ευρώ έσοδα.

Ωστόσο, όπως αναφέρει η έκθεση τoυ Transport Intelligence, με την ολοκλήρωση της συμφωνίας εξαγοράς της Agility από την DSV Panalpina κατά το δεύτερο μισό του 2021, επίκεινται αλλαγές στην κατάταξη των κορυφαίων διαμεταφορέων.

Πιο συγκεκριμένα, με την άθροιση των εσόδων της GIL, η DSV Panalpina αναμένεται να ξεπεράσει τόσο την ΚΝ όσο και την DHL GF. Ενώ αντίστοιχα και σε επίπεδο μεριδίου αγοράς, η DSV Panalpina – Αgility αναμένεται να υπερκεράσει τους ανταγωνιστές της, καθώς τα αθροιστικά μερίδια της DSV Panalpina (6,3%) και της Agility (1,7%) θα ξεπεράσουν το 7,3% της ΚΝ, που προσώρας κρατάει τα ηνία της αγοράς.

Φωτό: Alan Veas/ Unspash

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.