
Η εταιρεία Kongsberg Maritime (KM) υπέγραψε δύο συμβόλαια συνολικής αξίας σχεδόν 250 εκατ. ΝΟΚ για τον σχεδιασμό και τον εξοπλισμό δύο πλοίων εξυπηρέτησης υπεράκτιων κατασκευών (CSOV/SOV), τα οποία προορίζονται για τη νορβηγική πλοιοκτήτρια εταιρεία Awind AS, θυγατρική της Integrated Wind Solutions AS.
Τα εν λόγω CSOVs, τα οποία πρόκειται να εξυπηρετούν υπεράκτια αιολικά πάρκα, θα ναυπηγηθούν, σύμφωνα με τον σχεδιασμό UT 5519 DE της Kongsberg Maritime, από την κινεζική China Merchant Heavy Industries (CMHI), με την οποία η KM έχει μακροχρόνια συνεργασία. Τα πλοία είναι προγραμματισμένα για παράδοση το 2023, ενώ ο σχεδιασμός τους εστιάζει στη μείωση των εκπομπών και στην ενίσχυση της βιωσιμότητας, κάτι που αντικατοπτρίζεται από το ολοκληρωμένο πακέτο εξοπλισμού που θα παράσχει η Kongsberg Maritime, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προωθητήρες Azimuth, γεννήτριες, ηλεκτρικά συστήματα, πλήρη εξοπλισμό γέφυρας με συστήματα πλοήγησης, συστήματα αυτοματισμών και δυναμικής τοποθέτησης, μηχανήματα καταστρώματος και συστήματα ελέγχου.
Ο σχεδιασμός UT 5519 DE της KM περιλαμβάνει έναν νέο σχεδιασμό γάστρας καθώς και μια νέα διάταξη του συστήματος πρόωσης, με στόχο τη μείωση των εκπομπών και τη μεγιστοποίηση της ικανότητας ελιγμών του πλοίου και της ενεργειακής του απόδοσης, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τα συμπεράσματα από τα προγράμματα έρευνας και ανάπτυξης που έχει υλοποιήσει η εταιρεία όσο και την εμπειρία της στο κομμάτι του σχεδιασμού πλοίων εξυπηρέτησης υπεράκτιων αιολικών πάρκων.
Φωτό: www.kongsberg.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ