
Η εταιρεία Kongsberg Maritime (KM) υπέγραψε δύο συμβόλαια συνολικής αξίας σχεδόν 250 εκατ. ΝΟΚ για τον σχεδιασμό και τον εξοπλισμό δύο πλοίων εξυπηρέτησης υπεράκτιων κατασκευών (CSOV/SOV), τα οποία προορίζονται για τη νορβηγική πλοιοκτήτρια εταιρεία Awind AS, θυγατρική της Integrated Wind Solutions AS.
Τα εν λόγω CSOVs, τα οποία πρόκειται να εξυπηρετούν υπεράκτια αιολικά πάρκα, θα ναυπηγηθούν, σύμφωνα με τον σχεδιασμό UT 5519 DE της Kongsberg Maritime, από την κινεζική China Merchant Heavy Industries (CMHI), με την οποία η KM έχει μακροχρόνια συνεργασία. Τα πλοία είναι προγραμματισμένα για παράδοση το 2023, ενώ ο σχεδιασμός τους εστιάζει στη μείωση των εκπομπών και στην ενίσχυση της βιωσιμότητας, κάτι που αντικατοπτρίζεται από το ολοκληρωμένο πακέτο εξοπλισμού που θα παράσχει η Kongsberg Maritime, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προωθητήρες Azimuth, γεννήτριες, ηλεκτρικά συστήματα, πλήρη εξοπλισμό γέφυρας με συστήματα πλοήγησης, συστήματα αυτοματισμών και δυναμικής τοποθέτησης, μηχανήματα καταστρώματος και συστήματα ελέγχου.
Ο σχεδιασμός UT 5519 DE της KM περιλαμβάνει έναν νέο σχεδιασμό γάστρας καθώς και μια νέα διάταξη του συστήματος πρόωσης, με στόχο τη μείωση των εκπομπών και τη μεγιστοποίηση της ικανότητας ελιγμών του πλοίου και της ενεργειακής του απόδοσης, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τα συμπεράσματα από τα προγράμματα έρευνας και ανάπτυξης που έχει υλοποιήσει η εταιρεία όσο και την εμπειρία της στο κομμάτι του σχεδιασμού πλοίων εξυπηρέτησης υπεράκτιων αιολικών πάρκων.
Φωτό: www.kongsberg.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ