Πριν από την πέμπτη επέτειο από την επέκτασή της, η Διώρυγα του Παναμά ανακοίνωσε την αύξηση του μέγιστου επιτρεπόμενου μήκους των πλοίων που διέρχονται των φραγμάτων για Neopanamaxes σε 370,33 μ. H εν λόγω αύξηση έρχεται εν μέσω σημαντικών προκλήσεων και ανισορροπιών για τις παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες. Με την αύξηση αυτή, περίπου το 96,8% του παγκόσμιου στόλου των containerships θα μπορούν να διέρχονται από τη διώρυγα, διευκολύνοντας με αυτόν τον τρόπο τη ναυτιλιακή κίνηση σε παγκόσμιο επίπεδο και την ομαλή ροή αγαθών μέσω θαλάσσης.
Παράλληλα, η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά αύξησε επίσης το μέγιστο επιτρεπόμενο βύθισμα των πλοίων στα 15,24 μ. Να σημειωθεί ότι, πριν από την αύξηση του μέγιστου επιτρεπόμενου μήκους, η Διώρυγα προέβη σε αρκετές δοκιμαστικές διελεύσεις πλοίων, όπως του containership «ΤRITON» το 2019, με μήκος 369 μ.
Φωτό: Steve Barker/Pixabay