
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. ανακοίνωσε την παραλαβή δύο πλοίων Capesize, όπως είχε ήδη ανακοινωθεί.
Πρόκειται για ένα πλοίο ξηρού φορτίου, χωρητικότητας 181.709 dwt, που κατασκευάστηκε το 2010 από την Imabari Shipbuilding Co., Ltd. στην Ιαπωνία, το οποίο μετονομάστηκε σε «M/V Patriotship». Το δεύτερο είναι χωρητικότητας 176.925 dwt, ναυπηγήθηκε το 2006 από τη Namura Shipbuilding Co., Ltd. στην Ιαπωνία και μετονομάστηκε σε «M/V Tradership».
Εκμεταλλευόμενη τις ισχυρές συνθήκες της αγοράς, η Seanergy προέβη σε χρονοναύλωση για το «M/V Patriotship» με ημερήσιους ναύλους στα $31.000 για μια περίοδο 12 έως 18 μηνών με έναν σημαντικό ευρωπαϊκό cargo operator. Επιπλέον, το «M/V Tradership» έχει ναυλωθεί για μια περίοδο 11 έως 15 μηνών με μια μεγάλη βιομηχανική εταιρεία της Νότιας Κορέας με ναύλο συνδεδεμένο με βάση το Baltic Capesize Index. Και οι δύο ναυλώσεις αναμένεται να ξεκινήσουν άμεσα, μετά την ολοκλήρωση της συνήθους διαδικασίας παράδοσης.
Επιπλέον, η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με κορυφαίο ασιατικό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για τη χρηματοδότηση μέρους της τιμής κτήσης του «M/V Patriotship» με sale and lease back.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω την έγκαιρη παράδοση του δέκατου τέταρτου και του δέκατου πέμπτου πλοίου Capesize και την άμεση έναρξη των αντίστοιχων ναυλώσεων. Είμαστε επίσης ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε επιχειρηματικές σχέσεις με δύο επιπλέον αξιόπιστους ναυλωτές. Συμπεριλαμβανομένων αυτών των παραδόσεων, το 87% του λειτουργικού στόλου μας απασχολείται σε πλεονεκτικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα ναυλοσύμφωνα. Στο χρηματοδοτικό μέτωπο, έχουμε εξασφαλίσει ανταγωνιστικές τιμές χρηματοδότησης για τις πρόσφατες εξαγορές πλοίων μας, όπως ανακοινώθηκε προηγουμένως, οι οποίες θα ενισχύσουν περαιτέρω την ισχυρή θέση ρευστότητας και θα μειώσουν το μέσο κόστος των τόκων μετρητών της εταιρείας. Πιστεύουμε ότι η Seanergy βρίσκεται σε ιδανική θέση για να εκμεταλλευτεί τις βελτιωμένες συνθήκες της αγοράς».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο «STEROPE», με στόχο την ανάπτυξη τεχνολογιών αιχμής για την παραγωγή καθαρών καυσίμων από βιομηχανικές εκπομπές CO2,…

Μετά την πρόσφατη «ανακωχή» ΗΠΑ-Κίνας και την απόφαση αναστολής των αμοιβαίων λιμενικών τελών στις 30 Οκτωβρίου για ένα έτος, τα σημάδια για τα bulk…

Ο Όμιλος AKTOR και η ΔΕΠΑ Εμπορίας, όπως ανακοίνωσαν, προχώρησαν στη σύσταση της εταιρείας ATLANTIC – SEE LNG TRADE Α.Ε., η οποία έχει ως…

H ταχεία μετατροπή της τεχνολογικής και βιομηχανικής υποδομής της Αυστραλίας στον τομέα των υποβρύχιων ρομποτικών συστημάτων επιβεβαιώνεται από την Anduril. Συγκεκριμένα, στο Σίδνεϊ άνοιξε…

Το νέο υπερσύγχρονο σύστημα φωτισμού CoeLux, το οποίο δημιουργεί την αίσθηση του φυσικού φωτισμού με στόχο τη βελτίωση της εύθραυστης ψυχολογίας των παιδιών με…

Λίγο πριν από τη διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα COP30 στη Βραζιλία, η Ευρωπαϊκή Ένωση κατέληξε σήμερα σε συμβιβασμό όσον αφορά τους στόχους…

Το 24ο NAVIGATOR – The Shipping Decision Makers Forum 2025 επιστρέφει πιο δυναμικό από ποτέ, την Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025, 09.00 -16.30 στον Φάρο…

Oι ΗΠΑ αποτελούν πλέον την πρώτη χώρα που έσπασε το φράγμα των 10 εκατ. μετρικών τόνων LNG σε εξαγωγές σε μηνιαίο επίπεδο. Αναλυτικότερα, οι…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ