
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. ανακοίνωσε την παραλαβή δύο πλοίων Capesize, όπως είχε ήδη ανακοινωθεί.
Πρόκειται για ένα πλοίο ξηρού φορτίου, χωρητικότητας 181.709 dwt, που κατασκευάστηκε το 2010 από την Imabari Shipbuilding Co., Ltd. στην Ιαπωνία, το οποίο μετονομάστηκε σε «M/V Patriotship». Το δεύτερο είναι χωρητικότητας 176.925 dwt, ναυπηγήθηκε το 2006 από τη Namura Shipbuilding Co., Ltd. στην Ιαπωνία και μετονομάστηκε σε «M/V Tradership».
Εκμεταλλευόμενη τις ισχυρές συνθήκες της αγοράς, η Seanergy προέβη σε χρονοναύλωση για το «M/V Patriotship» με ημερήσιους ναύλους στα $31.000 για μια περίοδο 12 έως 18 μηνών με έναν σημαντικό ευρωπαϊκό cargo operator. Επιπλέον, το «M/V Tradership» έχει ναυλωθεί για μια περίοδο 11 έως 15 μηνών με μια μεγάλη βιομηχανική εταιρεία της Νότιας Κορέας με ναύλο συνδεδεμένο με βάση το Baltic Capesize Index. Και οι δύο ναυλώσεις αναμένεται να ξεκινήσουν άμεσα, μετά την ολοκλήρωση της συνήθους διαδικασίας παράδοσης.
Επιπλέον, η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με κορυφαίο ασιατικό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για τη χρηματοδότηση μέρους της τιμής κτήσης του «M/V Patriotship» με sale and lease back.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω την έγκαιρη παράδοση του δέκατου τέταρτου και του δέκατου πέμπτου πλοίου Capesize και την άμεση έναρξη των αντίστοιχων ναυλώσεων. Είμαστε επίσης ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε επιχειρηματικές σχέσεις με δύο επιπλέον αξιόπιστους ναυλωτές. Συμπεριλαμβανομένων αυτών των παραδόσεων, το 87% του λειτουργικού στόλου μας απασχολείται σε πλεονεκτικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα ναυλοσύμφωνα. Στο χρηματοδοτικό μέτωπο, έχουμε εξασφαλίσει ανταγωνιστικές τιμές χρηματοδότησης για τις πρόσφατες εξαγορές πλοίων μας, όπως ανακοινώθηκε προηγουμένως, οι οποίες θα ενισχύσουν περαιτέρω την ισχυρή θέση ρευστότητας και θα μειώσουν το μέσο κόστος των τόκων μετρητών της εταιρείας. Πιστεύουμε ότι η Seanergy βρίσκεται σε ιδανική θέση για να εκμεταλλευτεί τις βελτιωμένες συνθήκες της αγοράς».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ