Νέα τεχνολογία μείωσης εξατμιζόμενου LNG σε συστήματα συγκράτησης φορτίου

Νέα τεχνολογία μείωσης εξατμιζόμενου LNG σε συστήματα συγκράτησης φορτίου

93
Νέα τεχνολογία μείωσης εξατμιζόμενου LNG σε συστήματα συγκράτησης φορτίου

Η εταιρεία GTT ανέπτυξε το NO96 Super+, μια εξέλιξη του συστήματος συγκράτησης φορτίου LNG (CCS) NO96 που διαθέτει, λαμβάνοντας παράλληλα Έγκριση επί της Αρχής (AIP) από τον νηογνώμονα Bureau Veritas.

H νέα τεχνολογία NO96 Super+ ενσωματώνει πάνελ από ενισχυμένο αφρό πολυουρεθάνης (R-PUF) αντί για στηρίγματα από κόντρα πλακέ στους κύριους αλλά και δευτερεύοντες χώρους μόνωσης, μειώνοντας έτσι την εισροή θερμότητας στο εσωτερικό της δεξαμενής. Επιπλέον, χρησιμοποιούνται επίπεδες αρθρώσεις από υαλοβάμβακα ανάμεσα σε γειτονικά πάνελ για τη βελτιστοποίηση της συμπεριφοράς του συστήματος και τη διασφάλιση καλύτερης θερμικής απόδοσης.

Με αυτή την καινοτομία, η GTT καταφέρνει να μειώσει για ακόμα μία φορά τα ποσοστά εξάτμισης φορτίου LNG κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων, με το NO96 Super+ να προσφέρει εγγυημένη τιμή Boil Off Rate (BOR) της τάξης του 0,085%V/ημέρα για έναν τυπικό σχεδιασμό πλοίου μεταφοράς LNG χωρητικότητας 174.000 κ.μ.

Η πρώτη μακέτα του εν λόγω συστήματος δημιουργήθηκε τον Φεβρουάριο του 2021, ενώ το σύστημα αναμένεται να λάβει τελική έγκριση από νηογνώμονα στα μέσα του 2021.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.