
H Alphaliner καθώς και διεθνή ΜΜΕ επιβεβαίωσαν την είδηση ότι η Mediterranean Shipping Co (MSC) αποτελεί μία ακόμα εκ των εταιρειών τακτικών γραμμών που προχωρά στην αξιοποίηση πλοίων που κινούνται με LNG.
Ειδικότερα, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία στην αγορά τακτικών γραμμών συνήψε συμβόλαιο μακροχρόνιας ναύλωσης έντεκα LNG πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 15.300 TEUs με την Eastern Pacific Shipping, η οποία ανέθεσε προσφάτως στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries την κατασκευή τους.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η MSC εντάσσεται και αυτή με τη σειρά της στην ομάδα εταιρειών τακτικών γραμμών που απαρτίζεται έως τώρα από τις CMA CGM, Hapag-Lloyd και ZIM, οι οποίες προβαίνουν σε κεφαλαιακές δαπάνες για τη ναύλωση πλοίων LNG.
Το LNG μειώνει τις εκπομπές, σε σύγκριση με τα παραδοσιακά ναυτιλιακά καύσιμα, και θεωρείται από έναν αυξανόμενο αριθμό εταιρειών τακτικών γραμμών ως το μεταβατικό καύσιμο το οποίο θα βοηθήσει τη ναυτιλιακή βιομηχανία να επιτύχει τους στόχους απανθρακοποίησης του ΙΜΟ, εκμηδενίζοντας τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050.
Ωστόσο, καθώς η πορεία προς την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας εξακολουθεί να παραμένει ασαφής, με εταιρείες όπως η Maersk να θεωρούν ότι το καύσιμο LNG μπορεί να έχει δυσμενείς επιπτώσεις στο κλίμα, η MSC η οποία και αυτή με τη σειρά της έχει δεσμευτεί σε επενδύσεις για ένα βιώσιμο μέλλον, προχωρά στην εν λόγω ναύλωση, δεδομένου ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιο άλλο εναλλακτικό ναυτιλιακό καύσιμο διαθέσιμο σε ευρεία κλίμακα και σε παγκόσμια εμβέλεια το οποίο μπορεί να τροφοδοτήσει το σύνολο των 570 πλοίων που διαθέτει. Ως εκ τούτου, μέσω της ναύλωσης των έντεκα πλοίων LNG, η MSC ευελπιστεί ότι θα μειώσει σημαντικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, θα λάβει πολύτιμες γνώσεις, ενώ παράλληλα θα διατηρήσει τις μελλοντικές της επιλογές αναφορικά με την οριστική επιλογή εναλλακτικού ναυτιλιακού καυσίμου ανοιχτές.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Η Κίνα εξασφάλισε μια σταθερή συγκομιδή καλοκαιρινών σιτηρών το 2025, με συνολική παραγωγή που άγγιξε σχεδόν τους 150 εκατ. τόνους, αναφέρει το ειδησεογραφικό πρακτορείο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ