Οι ιαπωνικοί κατασκευαστές κινητήρων Kawasaki Heavy Industries (KHI), Yanmar Power Technology και Japan Engine συμφώνησαν να δημιουργήσουν μια κοινοπραξία για την ανάπτυξη κινητήρων που καταναλώνουν καύσιμο υδρογόνο και προορίζονται για μεγάλα εμπορικά πλοία, τα οποία πραγματοποιούν εσωτερικά αλλά και διεθνή δρομολόγια. Η κοινοπραξία στοχεύει επίσης στην ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου συστήματος που θα συνδυάζει τον εξοπλισμό αποθήκευσης και διαχείρισης του καύσιμου υδρογόνου με το σύστημα πρόωσης του πλοίου.
Οι τρεις εταιρείες, μέσω της συνεργασίας τους, πρόκειται να αναπτύξουν μια σειρά προϊόντων τα οποία θα ικανοποιούν διαφορετικές απαιτήσεις, όπως κινητήρες πρόωσης αλλά και γεννήτριες παραγωγής ηλεκτρικής ισχύος. Συγκεκριμένα, η KHI σχεδιάζει να αναπτύξει έναν τετράχρονο κινητήρα μεσαίων στροφών, η Yanmar θα ασχοληθεί με την ανάπτυξη τετράχρονων κινητήρων υψηλών και μεσαίων στροφών, ενώ η Japan Engine πρόκειται να αναπτύξει δίχρονους κινητήρες χαμηλών στροφών.
Καθώς η ζήτηση για καύσιμο υδρογόνο ολοένα και αυξάνεται, όσο η διεθνής ναυτιλιακή βιομηχανία προσπαθεί να μειώσει τις εκπομπές των αερίων του θερμοκηπίου, οι ιαπωνικοί κατασκευαστές πλοίων και ναυτιλιακού εξοπλισμού προσπαθούν να επιταχύνουν την ενεργειακή μετάβαση του κλάδου, ανταγωνιζόμενοι τους Κινέζους και Κορεάτες ανταγωνιστές, οι οποίοι κινούνται επίσης προς αυτή την κατεύθυνση.