
Το πρώτο τερματικό διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων που ανοίγει στις ΗΠΑ μετά το 2009 ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 30 Μαρτίου στη Νότια Καρολίνα. Τη λειτουργία του τερματικού Hugh K. Leatherman εγκαινίασε το πλοίο της Hapag Lloyd «Yorktown Express», το οποίο ήταν το πρώτο που έδεσε στο εν λόγω τερματικό.
Η κατασκευή του διήρκεσε 20 χρόνια, ενώ η επένδυση για την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης έφτασε το $1 δισ., γεγονός που την κατατάσσει ανάμεσα στα μεγαλύτερα και πιο σημαντικά πολιτειακά έργα ανάπτυξης της Νότιας Καρολίνας έως και σήμερα. Πιο συγκεκριμένα, το τερματικό διαθέτει μια αποβάθρα 426 μ., ενώ μπορεί να διαχειριστεί τα μεγαλύτερα πλοία (έως και 20.000 TEUs) που δένουν στους λιμένες της ανατολικής ακτής των ΗΠΑ, αυξάνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τις διαχειριστικές ικανότητες του λιμένα.
Επιπροσθέτως, το τερματικό Leatherman, με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης κατασκευής του, θα αυξήσει τη χωρητικότητα του λιμένα του Τσάρλεστον κατά 700.000 TEUs. Δεδομένης της συμφόρησης και στους λιμένες της ανατολικής ακτής, λόγω της κατακόρυφης αύξησης της καταναλωτικής ζήτησης και του αυξημένου όγκου φορτίου προς διαχείριση, η λειτουργία του νέου τερματικού έρχεται την κατάλληλη στιγμή, προκειμένου να παράσχει την επιπλέον χωρητικότητα που απαιτείται. Ενδεικτικό της κατάστασης αποτελεί το γεγονός ότι, σε σχέση με τον Μάρτιο του 2020, τα εισαγόμενα φορτία για τον αντίστοιχο μήνα ήταν αυξημένα κατά 50%.
Τέλος, με την ολοκλήρωση και της δεύτερης φάσης κατασκευών, το τερματικό Leatherman θα διαθέτει συνολικά τρεις αποβάθρες, ενώ η συνολική του χωρητικότητα θα φτάσει τα 2,4 εκατ. TEUs κατ’ έτος. Στόχος της επένδυσης είναι αφενός να παρέχει αξιόπιστες και αποτελεσματικές υπηρεσίες στους χρήστες του λιμένα και αφετέρου να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής της Νότιας Καρολίνας, πυροδοτώντας την οικονομική ανάπτυξη, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, εξασφαλίζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο ένα καλύτερο μέλλον για τις επόμενες γενιές.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Queensway ολοκλήρωσε με επιτυχία την επίβλεψη ενός νεότευκτου έργου, επιβλέποντας κάθε στάδιο, από την κοπή του χάλυβα έως την τελική παράδοση, με ακρίβεια…
Δύο μεγάλες αναπλάσεις του δήμου Λαυρεωτικής στις δύο μεγάλες πόλεις του, φιλοδοξούν όχι μόνο να αλλάξουν την αισθητική εικόνα, αλλά να βελτιώσουν τόσο την…
Με την προσθήκη ενός νέου Airbus A320neo, που συνδυάζει υψηλή απόδοση και σημαντικά μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, ενισχύει τον στόλο της η αεροπορική εταιρεία SKY…
Η κυβέρνηση του Ισραήλ και το παλαιστινιακό ισλαμιστικό κίνημα Χαμάς μπορεί να καταλήξουν σε συμφωνία κατάπαυσης του πυρός και απελευθέρωσης ομήρων που παραμένουν στη…
Tα τελευταία χρόνια, η πετρελαϊκή βιομηχανία της Λιβύης δοκιμάζεται από εγχώριες αναταραχές και συγκρούσεις, που έβαλαν «λουκέτο» σε ορισμένα πεδία πετρελαίου της χώρας και…
Καθώς η Μόσχα «ποντάρει» δυναμικά στο Βόρειο Πέρασμα, ως μια βιώσιμη εναλλακτική της Διώρυγας του Σουέζ για το θαλάσσιο εμπόριο Ασίας-Ευρώπης, στο επίκεντρο της…
Τη «γέννηση» του μεγαλύτερου ναυπηγικού conglomerate παγκοσμίως ενέκρινε πρόσφατα το Χρηματιστήριο της Σαγκάης (SSE), σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για την παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία. Συγκεκριμένα, το…
Καθώς τα bulk carriers διανύουν περίοδο αυξημένης αβεβαιότητας από τις αρχές του 2025 –απόρροια των μεταβολών στον χάρτη του διεθνούς εμπορίου, του εντεινόμενου προστατευτισμού…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ