H ΜΑΝ αναλαμβάνει να εξοπλίσει με κινητήρες διπλού καυσίμου 10 VLCCs

H ΜΑΝ αναλαμβάνει να εξοπλίσει με κινητήρες διπλού καυσίμου 10 VLCCs

303
H ΜΑΝ αναλαμβάνει να εξοπλίσει με κινητήρες διπλού καυσίμου 10 VLCCs

H MAN Energy Solutions πρόκειται να εξοπλίσει με δέκα κινητήρες διπλού καυσίμου MAN B&W 7G80ME-GI Mk9.5 μια σειρά δέκα VLCC δεξαμενόπλοιων, χωρητικότητας 300.000 dwt, τα οποία θα ναυπηγηθούν για τις ναυτιλιακές εταιρείες Advantage Tankers (4), AET (3) και International Seaways (3). Τα πλοία θα ναυπηγηθούν από την DSME στη Νότια Κορέα, ενώ η HSD Engine έχει αναλάβει να κατασκευάσει τους εν λόγω κινητήρες.

Η νέα παραγγελία ακολουθεί μια σειρά παραγγελιών για τον εν λόγω κινητήρα διπλού καυσίμου, οι οποίες ανακοινώθηκαν τους τελευταίους μήνες. Η MAN Energy Solutions δήλωσε τον Ιανουάριο πως έχει ξεπεράσει τις 360 παραγγελίες κινητήρων διπλού καυσίμου, με τον ME-GI να μετρά ήδη περισσότερες από 1,5 εκατ. ώρες λειτουργίας χρησιμοποιώντας αποκλειστικά LNG ως καύσιμο.

Ο κινητήρας ME-GI (έγχυσης αερίου) της MAN Energy Solutions έχει θέσει ένα νέο βιομηχανικό πρότυπο για τους δίχρονους κινητήρες που χρησιμοποιούνται μεταξύ άλλων σε containerships, φορτηγά πλοία, δεξαμενόπλοια, πλοία μεταφοράς LNG και πλοία μεταφοράς οχημάτων. Ο ME-GI αποτελεί για τους πλοιοκτήτες και τους διαχειριστές των πλοίων έναν φιλικό προς το περιβάλλον και αποδοτικό δίχρονο κινητήρα, απαλλαγμένο από εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, όπως η «ολίσθηση μεθανίου», που χαρακτηρίζει τους ανταγωνιζόμενους κινητήρες.

Φωτό: MAN Energy Solutions

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.