Maersk: Επενδύσεις σε ψηφιακές υπηρεσίες στη Νότια Αμερική

Maersk: Επενδύσεις σε ψηφιακές υπηρεσίες στη Νότια Αμερική

29
Maersk: Επενδύσεις σε ψηφιακές υπηρεσίες στη Νότια Αμερική

Η Maersk προβλέπει αύξηση του παγκόσμιου εμπορίου κατά 3% ή και περισσότερο το 2021. Σύμφωνα με προβλέψεις της εταιρείας-κολοσσού, το παγκόσμιο εμπόριο αναμένεται να ανακάμψει, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα σχετικά με το μέγεθος του αντίκτυπου του Covid-19 στην παγκόσμια οικονομία. Με βάση αυτά τα δεδομένα, η δανική εταιρεία αναπροσαρμόζει την παγκόσμια στρατηγική της.

«Μέσα στο 2021, η Maersk άρχισε να προσφέρει υπηρεσίες αεροπορικών μεταφορών στη Βραζιλία», αναφέρει ο Douglas Piagentini, εμπορικός διευθυντής της Maersk East Coast στη Νότια Αμερική. «Χτίζουμε το δίκτυο για τη μεταφορά εμπορευμάτων μέσω ξηράς, θάλασσας ή αεροπορικώς. Ένας άλλος τομέας ανάπτυξης είναι οι ψηφιακές υπηρεσίες για μεσαίες και μικρές εταιρείες, ένας κλάδος που έχει αποδειχθεί πολύ χρήσιμος κατά τη διάρκεια της πανδημίας», σημειώνει ο Piagentini.

«Θέλουμε να κάνουμε τον χειρισμό ενός εμπορευματοκιβωτίου τόσο εύκολο όσο η αποστολή επιστολής μέσω ταχυδρομείου ή η αγορά φαγητού. Για να φτάσουμε εκεί, χρειαζόμαστε βοήθεια από τις ρυθμιστικές αρχές προκειμένου να μειώσουμε τη γραφειοκρατία και τον αριθμό των ρυθμιστικών φορέων που συμμετέχουν στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων», καταλήγει ο αξιωματούχος της Maersk.

Στη Βραζιλία, η μεταφορά αγαθών με εμπορευματοκιβώτια συνεπάγεται τη συμμόρφωση με τις κανονιστικές απαιτήσεις περίπου 30 πρακτορείων. Για τον λόγο αυτόν, η Maersk επένδυσε σε ψηφιακά εργαλεία, όπως τα Maersk Flow, MyFinance και Maersk Spot, με τα οποία οι πελάτες μπορούν να λάβουν μια σταθερή τιμή για την αποστολή προϊόντων μέσω εμπορευματοκιβωτίων και η αποστολή είναι εγγυημένη.

Φωτό: U_b0una7te/Pixabay

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.