H Kawasaki Heavy Industries αναμένει ότι η αποστολή του πρώτου φορτίου υγροποιημένου υδρογόνου από την Αυστραλία στην Ιαπωνία ίσως καθυστερήσει έως το καλοκαίρι λόγω της πανδημίας, σύμφωνα με όσα αναφέρουν διεθνή ΜΜΕ.
Το $391 εκατ. πιλοτικό project, με επικεφαλής την Kawasaki Heavy και με την υποστήριξη των κυβερνήσεων της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας, ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσει τον Μάρτιο ή αργότερα μέσα στην άνοιξη.
Η απόφαση της Kawasaki να στραφεί στη μεταφορά υγροποιημένου υδρογόνου στηρίζεται στο γεγονός ότι αρκετές κυβερνήσεις και εταιρείες έχουν ποντάρει στο «πράσινο» υδρογόνο ως το καύσιμο που θα συμβάλει στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. H συγκεκριμένη αποστολή θα πραγματοποιηθεί με το πρώτο πλοίο ειδικά σχεδιασμένο για τη μεταφορά υδρογόνου της Kawasaki Heavy, το «Suiso Frontier».
Η Kawasaki, από τη μεριά της, στοχεύει στη ναυπήγηση 80 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου, προκειμένου να εισαγάγει 9 εκατ. τόνους του εν λόγω καυσίμου έως το 2050.
Φωτό: global.kawasaki.com