
H Kawasaki Heavy Industries αναμένει ότι η αποστολή του πρώτου φορτίου υγροποιημένου υδρογόνου από την Αυστραλία στην Ιαπωνία ίσως καθυστερήσει έως το καλοκαίρι λόγω της πανδημίας, σύμφωνα με όσα αναφέρουν διεθνή ΜΜΕ.
Το $391 εκατ. πιλοτικό project, με επικεφαλής την Kawasaki Heavy και με την υποστήριξη των κυβερνήσεων της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας, ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσει τον Μάρτιο ή αργότερα μέσα στην άνοιξη.
Η απόφαση της Kawasaki να στραφεί στη μεταφορά υγροποιημένου υδρογόνου στηρίζεται στο γεγονός ότι αρκετές κυβερνήσεις και εταιρείες έχουν ποντάρει στο «πράσινο» υδρογόνο ως το καύσιμο που θα συμβάλει στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. H συγκεκριμένη αποστολή θα πραγματοποιηθεί με το πρώτο πλοίο ειδικά σχεδιασμένο για τη μεταφορά υδρογόνου της Kawasaki Heavy, το «Suiso Frontier».
Η Kawasaki, από τη μεριά της, στοχεύει στη ναυπήγηση 80 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου, προκειμένου να εισαγάγει 9 εκατ. τόνους του εν λόγω καυσίμου έως το 2050.
Φωτό: global.kawasaki.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ