
Η ADNOC Logistics & Services (ADNOC L&S), η ναυτιλιακή εταιρεία της Abu Dhabi National Oil Company (ADNOC), ανακοίνωσε την εξαγορά έξι VLCCs, με τα δύο εξ αυτών να έχουν ήδη προστεθεί στον στόλο της εταιρείας. Τρία ακόμα πλοία θα παραδοθούν το 2022 και το 2023, ενώ το τελευταίο θα παραδοθεί εντός του τρέχοντος έτους.
Με τις προσθήκες αυτές, η θυγατρική της ADNOC προσθέτει στη συνολική χωρητικότητα του στόλου της επιπλέον 12 εκατ. βαρέλια.
Η ADNOC L&S, η οποία είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία στο Συμβούλιο Συνεργασίας του Κόλπου, ακολουθεί ένα μεγαλεπήβολο πρόγραμμα επέκτασης του στόλου, που θα της επιτρέψει να παρέχει υποστήριξη στην παραγωγική και διυλιστική ικανότητα της ADNOC.
Εξάλλου, η κρατική πετρελαϊκή εταιρεία του εμιράτου του Άμπου Ντάμπι ίδρυσε δύο νέες θυγατρικές εταιρείες: την ADNOC Trading, η οποία επικεντρώνεται στο αργό πετρέλαιο και ξεκίνησε την εμπορία παραγώγων τον Σεπτέμβριο του 2020, και την ADNOC Global Trading (AGT), μια κοινοπραξία με την ENI και την OMV, που επικεντρώνονται στην εμπορία προϊόντων διύλισης.
Ο Abdulkareem Al Masabi, διευθύνων σύμβουλος της ADNOC Logistics and Services, δήλωσε: «Η απόκτηση αυτών των έξι VLCCs είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα ανάπτυξης μέχρι σήμερα. Αυτή η στρατηγική κίνηση μας επιτρέπει να προσφέρουμε νέες υπηρεσίες στους πελάτες μας και υποστηρίζει την ADNOC και τις εμπορικές της οντότητες να έχουν πρόσβαση σε νέες παγκόσμιες αγορές ενέργειας, ενώ παράλληλα προσδίδουν αυξητική αξία και μια νέα ροή εσόδων στην επιχείρησή μας […]».
Η ADNOC L&S αύξησε τον στόλο της με 16 πλοία βαθέων υδάτων το 2020. Εκτός από τον νέο στόλο VLCCs, η εταιρεία επιβεβαίωσε την παραγγελία πέντε νεότευκτων και ενός μεταχειρισμένου VLGC για την AW Shipping, την κοινοπραξία στην οποία συμμετέχει με την Wanhua Chemical Group, ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε την αγορά τεσσάρων πλοίων ξηρού φορτίου (3 Ultramax και 1 Handysize).
Φωτό: Angad Cheema/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ