H Global Ports, κρίκος της διατροπικής αλυσίδας μεταφοράς εμπορευμάτων από την Ασία...

H Global Ports, κρίκος της διατροπικής αλυσίδας μεταφοράς εμπορευμάτων από την Ασία στην Ευρώπη

131
H Global Ports, κρίκος της διατροπικής αλυσίδας μεταφοράς εμπορευμάτων από την Ασία στην Ευρώπη

Η Global Ports, ο μεγαλύτερος διαχειριστής τερματικών στη Ρωσία, βασικός μέτοχος της οποίας είναι η ΑΡΜ Terminals (με μερίδιο 30,75%), σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε ανακοίνωσε ότι οι εταιρείες του ομίλου, First Container Terminal (FCT) και Vostochnaya Stevedoring Company (VSC), εξυπηρέτησαν το πρώτο πλήρως φορτωμένο τρένο από την Ιαπωνία, το οποίο, στο πλαίσιο διατροπικού δρομολογίου, μετέφερε εμπορευματοκιβώτια από την Ασία στην Ευρώπη μέσω Ρωσίας.

Το τρένο, το οποίο ήταν φορτωμένο με 40 FEU (εμπορευματοκιβώτια 40 ποδών), αναχώρησε από το VSC (που βρίσκεται στον λιμένα του Vostochny στη Ρωσία) στις 6 Φεβρουαρίου και έντεκα ημέρες αργότερα, στις 16 Φεβρουαρίου, έφτασε στο FCT στον λιμένα της Αγίας Πετρούπολης. Τα εμπορεύματα είχαν προηγουμένως μεταφερθεί μέσω θαλάσσης από το λιμάνι της Γιοκοχάμα στο VSC, από όπου και φορτώθηκαν στο τρένο για την Αγία Πετρούπολη. Εν συνεχεία, τα εμπορευματοκιβώτια θα φορτωθούν από το τερματικό FCT σε πλοίο της Maersk με προορισμό το λιμάνι του Felixstowe στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η συνολική διάρκεια του δρομολογίου από την Ιαπωνία μέχρι το Ηνωμένο Βασίλειο υπολογίζεται στις 40-45 ημέρες, ενώ η μεταφορά μέσω του δικτύου των Ρωσικών

Σιδηροδρόμων οργανώνεται από τη Maersk σε συνεργασία με την εταιρεία μεταφορών Modul.

Στόχος του δρομολογίου είναι να μειώσει τον χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων από την Ασία στην Ευρώπη. Αντίστοιχα, το δρομολόγιο λειτουργεί και προς την αντίστροφη κατεύθυνση, μεταφέροντας εμπορεύματα από την Ευρώπη στην Ασία. Τη δεδομένη στιγμή, τρία εβδομαδιαία σιδηροδρομικά δρομολόγια μεταφέρουν εμπορεύματα μεταξύ του VSC και του FCT.

Φωτό: www.globalports.com