
Την προκήρυξη 6 νέων γραμμών, που θα χρηματοδοτηθούν ως άγονες, αποφάσισε το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.
Η πολύ ενισχυμένη χρηματοδότηση που εξασφάλισε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής τα δύο τελευταία χρόνια (από 90,7 εκ. ευρώ το 2019, 130 το 2020 και 138 το 2021), επέτρεψε την αύξηση των άγονων γραμμών κατά 26 (18 το 2020 και 6 το 2021).
Η αύξηση της χρηματοδότησης και η προσθήκη μεγάλου αριθμού άγονων γραμμών, σε συνδυασμό με τη θέσπιση ποιοτικότερων κριτηρίων και ρήτρας «πλοίου αντικατάστασης, έχει διασφαλίσει την ποιοτική βελτίωση του προσφερόμενου μεταφορικού έργου, αλλά και τη σύνδεση πολλών νησιών μεταξύ τους, διευκολύνοντας έτσι τη μετακίνηση, τη διακίνηση αγαθών καθώς και την επικοινωνία χιλιάδων νησιωτών.
«Με τα πρόσθετα αυτά ακτοπλοϊκά δρομολόγια», δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης, «ανταποκρινόμαστε σε αιτήματα των τοπικών κοινωνιών των νησιών μας και παρέχουμε τις δυνατότητες για την ενίσχυση του τουρισμού και του εμπορίου. Με σωστό σχεδιασμό και εξασφάλιση αυξημένων πόρων, αλλάζουμε το τοπίο στην επικοινωνία των νησιών μας, δημιουργώντας αυξημένες αναπτυξιακές ευκαιρίες και δυνατότητες».
Οι 6 νέες γραμμές είναι:
1. Ρόδος-Χάλκη-Κάρπαθος-Κάσος-Σητεία, 3 φορές την εβδομάδα, από 19/04/2021 έως 03/10/2021.
2. Σύμη-Ρόδος, καθημερινό δρομολόγιο από 03/05/2021 έως 03/10/2021 (το πλοίο θα παραμένει το βράδυ στη Σύμη).
3. (Σκάλα Καμείρου)- Χάλκη- Τήλος (Μισθούμενο Τμήμα το Χάλκη-Τήλος), 3 φορές την εβδομάδα από 17/05/2021 έως 03/10/2021.
4. Κως-Αστυπάλαια, 2 φορές την εβδομάδα από τις 17/05/2021 έως τις 03/10/2021.
5. Πάτμος-Φούρνοι-Ικαρία (Άγιος Κήρυκος), 3 φορές την εβδομάδα από 17/05/2021 έως 03/10/2021.
6. Σαμοθράκη-Λήμνος, 3 φορές την εβδομάδα από 26/4/2021 έως 06/06/2021 και από 06/09/2021 έως 31/10/2021.
Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αποφάσισε ακόμα την επαναπροκήρυξη των γραμμών Πάτρα – Ιθάκη με καθημερινά δρομολόγια έως 31/10/21 και Φούρνοι – Θύμαινα με 10 δρομολόγια την εβδομάδα έως 31/10/21.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ