
Η Ιnternational Container Terminal Services, Inc. (ICTSI) ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε το έργο επέκτασης του προβλήτα στο Manila International Container Terminal (MICT), που αποτελεί το τερματικό-ναυαρχίδα της εταιρείας, επέκταση που εκτιμάται ότι θα αυξήσει την ετήσια χωρητικότητα του MICT σε πάνω από 3,3 εκατ. TEUs.
Το έργο περιλάμβανε μια σειρά από κρίσιμα έργα, το κυριότερο εκ των οποίων είναι η επέκταση του προβλήτα 7 κατά 150 μ., ο οποίος πλέον μαζί με τον παρακείμενο προβλήτα 6 διαμορφώνουν ένα συνεχόμενο αγκυροβόλιο 600 μ., ικανό να εξυπηρετεί πλοία χωρητικότητας άνω των 8.000 TEUs. Επί του παρόντος, οι δύο προβλήτες έχουν πέντε γερανογέφυρες, ενώ βάσει σχεδιασμού δύναται να προστεθεί και έκτη.
Η επέκταση του προβλήτα συμπληρώνεται από την επιμήκυνση της περιοχής στοιβασίας εμπορευματοκιβωτίων (container yard) κατά περίπου 5,5 εκτάρια – εκ των οποίων τα 3 εκτάρια προορίζονται για στοιβασία φορτωμένων εμπορευματοκιβωτίων, ενώ τα υπόλοιπα 2,5 εκτάρια για απόθεση κενών εμπορευματοκιβωτίων. Η επέκταση της περιοχής στοιβασίας εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην αύξηση της χωρητικότητας του τερματικού, στα 200.000 TEUs φορτωμένων εμπορευματοκιβωτίων και 150.000 TEUs κενών εμπορευματοκιβωτίων.
Η επέκταση του προβλήτα ολοκληρώθηκε σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και βάσει προϋπολογισμού, παρά τους περιορισμούς που προκλήθηκαν από την πανδημία, και με την εφαρμογή αυστηρών πρωτοκόλλων ασφαλείας και υγείας καθ’ όλη τη διάρκεια της κατασκευής του έργου.
Παράλληλα, για την περαιτέρω αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και στο πλαίσιο αντικατάστασης του μηχανολογικού εξοπλισμού του τερματικού, το MICT σκοπεύει να προσθέσει τον επόμενο χρόνο άλλα 8 υβριδικά RTG (Rubber Tired Gantries) στα 32 υπάρχοντα, ενώ σε βάθος τριετίας να αποκτήσει τρεις νέες γερανογέφυρες, ικανές να εξυπηρετήσουν πλοία χωρητικότητας άνω των 12.500 TEUs.
Φωτό: Francis R. Malasig/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Ο κύριος και η κυρία Λασκαρίδη επέλεξαν να τιμήσουν αυτή τη σπουδαία προσφορά σας με ένα συμβολικό δώρο, την κατασκευή ενός ειδικού ρολογιού ελληνικής…
Το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο «KASTOS» παρέλαβε πρόσφατα η Oceangold Tankers, επικεφαλής της οποίας είναι ο κ. Γιάννης Δράγνης. Συγκεκριμένα, βάσει ανακοίνωσης του κινεζικού ναυπηγείου Shanghai…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε χθες Δευτέρα την απόφασή του για επιβολή δασμών τουλάχιστον 25% στις εισαγωγές από αρκετές χώρες, συμπεριλαμβανομένων της…
Η Ambrey, ανακοίνωσε σήμερα ότι περιήλθε σε γνώση της οπτικό υλικό το οποίο επιβεβαιώνει πως έχουν υποστεί ζημιές οι αποβάθρες στο λιμάνι στη Χοντάιντα,…
Η Capital-Executive Ship Management Corp. ολοκλήρωσε με επιτυχία τη διαδικασία νηολόγησης του bulk carrier M/V «ARISTOMENIS» (Φ/Γ “ΑΡΙΣΤΟΜΕΝΗΣ”) στο ελληνικό νηολόγιο. Το M/V «ARISTOMENIS»…
Η Hellenic Seaplanes προσθαλασσώθηκε στο λιμάνι του Βόλου, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στις θαλάσσιες αερομεταφορές. Το υδροπλάνο της εταιρείας προσέγγισε την κεντρική προβλήτα μπροστά…
Η τροπική καταιγίδα Ντάνας κατευθύνεται προς την ανατολική Κίνα σήμερα το πρωί, με την επαρχία Τζετζιάνγκ να ετοιμάζεται για την άφιξη του φαινομένου το…
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ