
Η Ιnternational Container Terminal Services, Inc. (ICTSI) ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε το έργο επέκτασης του προβλήτα στο Manila International Container Terminal (MICT), που αποτελεί το τερματικό-ναυαρχίδα της εταιρείας, επέκταση που εκτιμάται ότι θα αυξήσει την ετήσια χωρητικότητα του MICT σε πάνω από 3,3 εκατ. TEUs.
Το έργο περιλάμβανε μια σειρά από κρίσιμα έργα, το κυριότερο εκ των οποίων είναι η επέκταση του προβλήτα 7 κατά 150 μ., ο οποίος πλέον μαζί με τον παρακείμενο προβλήτα 6 διαμορφώνουν ένα συνεχόμενο αγκυροβόλιο 600 μ., ικανό να εξυπηρετεί πλοία χωρητικότητας άνω των 8.000 TEUs. Επί του παρόντος, οι δύο προβλήτες έχουν πέντε γερανογέφυρες, ενώ βάσει σχεδιασμού δύναται να προστεθεί και έκτη.
Η επέκταση του προβλήτα συμπληρώνεται από την επιμήκυνση της περιοχής στοιβασίας εμπορευματοκιβωτίων (container yard) κατά περίπου 5,5 εκτάρια – εκ των οποίων τα 3 εκτάρια προορίζονται για στοιβασία φορτωμένων εμπορευματοκιβωτίων, ενώ τα υπόλοιπα 2,5 εκτάρια για απόθεση κενών εμπορευματοκιβωτίων. Η επέκταση της περιοχής στοιβασίας εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην αύξηση της χωρητικότητας του τερματικού, στα 200.000 TEUs φορτωμένων εμπορευματοκιβωτίων και 150.000 TEUs κενών εμπορευματοκιβωτίων.
Η επέκταση του προβλήτα ολοκληρώθηκε σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και βάσει προϋπολογισμού, παρά τους περιορισμούς που προκλήθηκαν από την πανδημία, και με την εφαρμογή αυστηρών πρωτοκόλλων ασφαλείας και υγείας καθ’ όλη τη διάρκεια της κατασκευής του έργου.
Παράλληλα, για την περαιτέρω αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και στο πλαίσιο αντικατάστασης του μηχανολογικού εξοπλισμού του τερματικού, το MICT σκοπεύει να προσθέσει τον επόμενο χρόνο άλλα 8 υβριδικά RTG (Rubber Tired Gantries) στα 32 υπάρχοντα, ενώ σε βάθος τριετίας να αποκτήσει τρεις νέες γερανογέφυρες, ικανές να εξυπηρετήσουν πλοία χωρητικότητας άνω των 12.500 TEUs.
Φωτό: Francis R. Malasig/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ