
Η Ιnternational Container Terminal Services, Inc. (ICTSI) ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε το έργο επέκτασης του προβλήτα στο Manila International Container Terminal (MICT), που αποτελεί το τερματικό-ναυαρχίδα της εταιρείας, επέκταση που εκτιμάται ότι θα αυξήσει την ετήσια χωρητικότητα του MICT σε πάνω από 3,3 εκατ. TEUs.
Το έργο περιλάμβανε μια σειρά από κρίσιμα έργα, το κυριότερο εκ των οποίων είναι η επέκταση του προβλήτα 7 κατά 150 μ., ο οποίος πλέον μαζί με τον παρακείμενο προβλήτα 6 διαμορφώνουν ένα συνεχόμενο αγκυροβόλιο 600 μ., ικανό να εξυπηρετεί πλοία χωρητικότητας άνω των 8.000 TEUs. Επί του παρόντος, οι δύο προβλήτες έχουν πέντε γερανογέφυρες, ενώ βάσει σχεδιασμού δύναται να προστεθεί και έκτη.
Η επέκταση του προβλήτα συμπληρώνεται από την επιμήκυνση της περιοχής στοιβασίας εμπορευματοκιβωτίων (container yard) κατά περίπου 5,5 εκτάρια – εκ των οποίων τα 3 εκτάρια προορίζονται για στοιβασία φορτωμένων εμπορευματοκιβωτίων, ενώ τα υπόλοιπα 2,5 εκτάρια για απόθεση κενών εμπορευματοκιβωτίων. Η επέκταση της περιοχής στοιβασίας εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην αύξηση της χωρητικότητας του τερματικού, στα 200.000 TEUs φορτωμένων εμπορευματοκιβωτίων και 150.000 TEUs κενών εμπορευματοκιβωτίων.
Η επέκταση του προβλήτα ολοκληρώθηκε σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και βάσει προϋπολογισμού, παρά τους περιορισμούς που προκλήθηκαν από την πανδημία, και με την εφαρμογή αυστηρών πρωτοκόλλων ασφαλείας και υγείας καθ’ όλη τη διάρκεια της κατασκευής του έργου.
Παράλληλα, για την περαιτέρω αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και στο πλαίσιο αντικατάστασης του μηχανολογικού εξοπλισμού του τερματικού, το MICT σκοπεύει να προσθέσει τον επόμενο χρόνο άλλα 8 υβριδικά RTG (Rubber Tired Gantries) στα 32 υπάρχοντα, ενώ σε βάθος τριετίας να αποκτήσει τρεις νέες γερανογέφυρες, ικανές να εξυπηρετήσουν πλοία χωρητικότητας άνω των 12.500 TEUs.
Φωτό: Francis R. Malasig/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ