
Παγκόσμια πρώτη για την ελληνικών συμφερόντων Avin International Ltd. H εταιρεία του Ομίλου Βαρδινογιάννη προέβη στην παραγγελία Suezmax δεξαμενόπλοιου, το οποίο θα μπορεί να αξιοποιεί και την αμμωνία ως ναυτιλιακό καύσιμο. Πρόκειται για το πρώτο πλοίο στον κόσμο που θα χρησιμοποιεί αμμωνία για την κίνησή του μετά από μετατροπές στην κύρια μηχανή του.
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου του ABS, το 274 μέτρων πλοίο κατασκευάζεται στα κινεζικά ναυπηγεία New Times Shipbuilding Co., Ltd (NTS) ενώ υπάρχει η επιλογή για την κατασκευή δύο επιπλέον πλοίων.
Το πλοίο θα ευθυγραμμίζεται με τις προδιαγραφές του αμερικανικού νηογνώμονα ABS Ammonia Ready Level 1, σύμφωνα με τις οποίες το πλοίο θα σχεδιαστεί για να μπορεί να αξιοποιεί και την αμμωνία ως καύσιμο στο μέλλον. Επίσης τα πλοία του project θα συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές ABS LNG Fuel Ready Level 1 για τη χρήση καυσίμου LNG.
Ο κ. Μιχάλης Ανδρουλακάκης, τεχνικός διευθυντής της Avin International Ltd., σημειώνει στη σχετική ανακοίνωση του ABS ότι η αμμωνία φαίνεται να αποτελεί ένα από τα πλέον διαθέσιμα και πολλά υποσχόμενα ανθρακικά ουδέτερα καύσιμα για το μέλλον.
Aπό την πλευρά του, ο κ. Chen Yajun, Sales Manager του NTS τονίζει ότι στο μέλλον όλο και περισσότεροι πλοιοκτήτες θα απαιτούν καθαρή ενέργεια και η αμμωνία αναμφίβολα αποτελεί την καλύτερη επιλογή.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ