
Ενίσχυση των δεσμών της HELMEPA με την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα και διεύρυνση των διαύλων επικοινωνίας με σκοπό την απήχηση των περιβαλλοντικών της μηνυμάτων σε ευρύτερο κοινό σηματοδοτούν οι αποφάσεις της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Μελών, που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020.
Συγκεκριμένα, η πρώτη σημαντική απόφαση που εγκρίθηκε με μεγάλη πλειοψηφία, αφορούσε τη νέα πολιτική ετήσιας εισφοράς Μελών. Οι διαχειρίστριες εταιρείες πλοίων θα εγγράφονται πλέον, ως Τακτικά Μέλη με όλο τον στόλο τους με σημαντικά χαμηλότερο – σε σχέση με το παρελθόν – κόστος ανά πλοίο, κόστος το οποίο προβλέπεται να μειώνεται ακόμη περισσότερο ανάλογα με το μέγεθος του στόλου.
Επιπλέον, διαμορφώνονται δύο κατηγορίες Εταιρειών-Μελών: (α) τα «Συνεργαζόμενα Εταιρικά Μέλη» που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων Τράπεζες, Νηογνώμονες, Αλληλοασφαλιστικούς Οργανισμούς (P&I Clubs) και Νηολόγια, και (β) τους «Εταιρικούς Υποστηρικτές», δηλαδή ναυτιλιακούς προμηθευτές, δικηγορικά γραφεία, ασφαλιστικές εταιρείες και ναυλομεσίτες, διεθνείς οργανισμούς, περιβαλλοντικές και τουριστικές επιχειρήσεις, μαρίνες σκαφών και λοιπές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον γενικότερο «παραναυτιλιακό» χώρο, οι οποίες με συμβολικό πλέον κόστος μπορούν να συμβάλουν ως Μέλη σε αυτή την κοινή προσπάθεια.
Καλωσορίζοντας τους παρισταμένους εκπροσώπους 274 πλοιοκτητριών εταιρειών, καθώς και Εταιρικά και Επίτιμα Μέλη, η προεδρεύουσα της Συνέλευσης και Πρόεδρος του ΔΣ, κα Σεμίραμις Παληού είπε μεταξύ άλλων, πως «σήμερα που το περιβάλλον και η κοινωνική ευθύνη αποτελούν θέματα πρωτίστης σημασίας για το επιχειρείν, είναι η ώρα της HELMEPA να ενισχύσει το ρόλο της ως συνοδοιπόρος της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας σε μια κοινή προσπάθεια για την επιτευξη των στόχων βιωσιμότητας, όπως έχουν καθορισθεί παγκοσμίως, σύμφωνα με την «Ατζέντα 2030» των Ηνωμένων Εθνών» και προσκάλεσε όλους να σταθούν αρωγοί ώστε να εξακολουθήσει η HELMEPA να συνεισφέρει σε θέματα περιβάλλοντος, επιμόρφωσης και βιωσιμότητας.
Η Γενική Συνέλευση ενέκρινε επίσης ομόφωνα τροποποιήσεις του ισχύοντος Καταστατικού που το εναρμονίζουν με τις σύγχρονες απαιτήσεις της εποχής, καθώς και την ανακήρυξη του κου Πήτερ Λιβανού, τέως Προέδρου του ΔΣ και υιού του αείμνηστου Ιδρυτή της HELMEPA Γεωργίου Λιβανού, ως Επίτιμου Μέλους σε έμπρακτη αναγνώριση των σημαντικών υπηρεσιών που προσέφερε προς την εκπλήρωση των σκοπών του Σωματείου. Γραμματείς της ΓΣ ήταν οι κ.κ. Κ. Κανελλόπουλος της Nereus Shipping SA και Κ. Τερζής της Queensway Navigation Co. Ltd
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ