
Τα πολλά και σημαντικά θετικά αποτελέσματα της δράσης του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ανάμεσα στα οποία η στήριξη της ναυτιλίας, η ενίσχυση της ακτοπλοΐας με πάνω από 65 εκατ. ευρώ και ο περιορισμός των μεταναστευτικών ροών κατά 94%, αλλά και τους βασικούς μεταρρυθμιστικούς άξονες για το 2021, παρουσίασε κατά την τοποθέτησή του για τον προϋπολογισμό, ο Γιάννης Πλακιωτάκης.
Στην τοποθέτησή του, που κατατέθηκε στα πρακτικά, αφού ο κ. Πλακιωτάκης εξακολουθεί να νοσηλεύεται, ο Υπουργός Ναυτιλίας ευχαρίστησε τους γιατρούς, το νοσηλευτικό προσωπικό και τους εργαζόμενους στον Ευαγγελισμό για το ενδιαφέρον, τη φροντίδα, τη μάχη που δίνουν για κάθε μία και κάθε έναν ασθενή που νόσησε από COVID-19.
Εκφράζοντας την ελπίδα ο επικείμενος εμβολιασμός να οδηγήσει σε σταδιακή επάνοδο στην κανονικότητα, τόνιζε ότι η στήριξη από την κυβέρνηση στην οικονομία μέσω των γενναίων αναπτυξιακών και μεταρρυθμιστικών αλλαγών, επιτρέπει αισιοδοξία για την ανάκτηση των θετικών ρυθμών ανάπτυξης το 2021.
«Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής» σημείωσε ο κ. Πλακιωτάκης, «μετέχει με όλες του τις δυνάμεις στη μεγάλη αυτή προσπάθεια με συγκεκριμένα μέτρα που συγκροτούν έξι βασικούς μεταρρυθμιστικοί άξονες, που προωθούμε με γρήγορους ρυθμούς στο χρόνο που έρχεται:
-Στήριξη της ελληνικής ναυτιλίας και ναυτοσύνης.
-Ακόμα πιο αποτελεσματική προστασία των θαλάσσιων συνόρων μας.
-Μεγιστοποίηση της ασφάλειας και προστασίας της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα και τις παραλίες.
-Ενδυνάμωση της αναπτυξιακής προοπτικής των ελληνικών λιμένων.
-Ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού.
-Ανάδειξη του νησιωτικού και θαλάσσιου χώρου ως βασικού μέρους του παραγωγικού ιστού της χώρας.
Μέσω του προϋπολογισμού του 2021 στηρίζουμε τους ναυτικούς και τη ναυτιλία, εφαρμόζουμε μεταρρυθμίσεις σε όλα τα επίπεδα, δίνουμε ουσία και νόημα στη νησιωτικότητα, δημιουργούμε το σύγχρονο, λειτουργικό πλαίσιο μέσα στο οποίο θα αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας στα χρόνια που έρχονται».
«Όσοι γνωρίζουν έστω και ελάχιστα για τη ναυτιλία», ανέφερε στο κλείσιμο της ομιλίας του ο κ. Πλακιωτάκης, «αντιλαμβάνονται ότι οι στόχοι αυτοί είναι εκτός από απόλυτα ρεαλιστικοί και απολύτως αναγκαίοι».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ