Μείωση της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου

Μείωση της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου

101
Μείωση της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου

Η δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου (πλοία 100 ΚΟΧ και άνω) μειώθηκε κατά 2% τον περασμένο Σεπτέμβριο σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2019, ενώ σημείωσε αύξηση 1,4% κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2019 προς το 2018, σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας (ΕΛΣΤΑΤ).

Όπως αναπαρίσταται από τον Πίνακα 1, η ολική χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, τον περασμένο Σεπτέμβριο σημείωσε μείωση της τάξεως του 4,3%, συγκριτικά με τον Σεπτέμβριο του 2019.  Αύξηση κατά 0,1 % σημειώθηκε επίσης κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2019 προς το 2018.

Πίνακας 1

Το Γράφημα 1 που παρατίθεται παρακάτω δείχνει την πορεία της Δύναμης και της Ολικής Χωρητικότητας των ελληνικών εμπορικών πλοίων (100 ΚΟΧ και άνω), σε μηνιαία βάση από τον Ιανουάριο του 2017 έως και τον Σεπτέμβριο του 2020.

διάγραμμα 1

Να σημειωθεί ότι «δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου», ορίζεται το σύνολο των εμπορικών πλοίων με ελληνική σημαία.

Η ελληνική σημαία που φέρουν τα ανωτέρω πλοία δείχνει ότι όλοι οι οικονομικοί και εμπορικοί κανόνες με τους οποίους διεξάγονται οι θαλάσσιες δραστηριότητές τους, όπως επιδοτήσεις ναυπηγήσεων, περιορισμοί φόρτωσης, αποθεματοποιήσεις αποσβέσεων και άλλες φορολογικές διατάξεις, καθορίζονται από τις αρμόδιες ελληνικές αρχές.

Πηγή: ΕΛΣΤΑΤ

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.