
Oι Έλληνες πλοιοκτήτες και επιχειρηματίες της θάλασσας έχουν αποδείξει ότι μπορούν να αντεπεξέρχονται και να πρωταγωνιστούν διεθνώς ακόμα και κάτω από ιδιαίτερες και κρίσιμες συγκυρίες, όπως αυτή του κορονοϊού.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, έως τα τέλη Απριλίου, η συνολική αξία του ελληνόκτητου στόλου ανερχόταν σε $100,446 δισ., σύμφωνα με στοιχεία της VesselsValue. Σημαντική παρουσία είχαν –και εξακολουθούν να έχουν– οι Έλληνες και στην ιδιοκτησία και στη διαχείριση LNG Carriers, με την αξία του υπό διαχείριση στόλου να ανέρχεται σε $19,8 δισ., σύμφωνα με την ίδια ανάλυση. Συνεπώς, ο ελληνόκτητος στόλος των υγραεριοφόρων βρίσκεται στην κορυφή παγκοσμίως με βάση την αξία του, ενώ ακολουθεί ο ιαπωνικών συμφερόντων, με αξία $14,199 δισ.
Με αφορμή τη δυναμική των ελληνικών συμφερόντων εταιρειών στη διαχείριση και στην πλοιοκτησία LNG Carriers, τα Ναυτικά Χρονικά εξασφάλισαν αποκλειστικά για τους αναγνώστες τους στο τεύχος Οκτωβρίου ορισμένα εξαιρετικά ενδιαφέροντα στοιχεία, προερχόμενα από τη βάση δεδομένων της VesselsValue, αναφορικά με τις κορυφαίες, με βάση την αξία του διαχειριζόμενου στόλου LNG Carriers, ελληνικών συμφερόντων διαχειρίστριες εταιρείες.
Σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων, η Maran Gas Maritime του Ομίλου Αγγελικούση βρίσκεται στην κορυφή της σχετικής λίστας, με την αξία του στόλου να αγγίζει τα $4,574 δισ. H GasLog Ltd καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση, με την αξία του υπό διαχείριση στόλου να υπολογίζεται στα $2,772 δισ. Ο υπό διαχείριση στόλος LNG Carriers της Dynagas Holding Ltd είναι στα $1,862 δισ., ενώ ο αντίστοιχος της TMS Cardiff Gas υπολογίζεται από τη VesselsValue στα $1,773 δισ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα προαναφερθέντα στοιχεία εξήχθησαν από τη βάση δεδομένων της VesselsValue τον περασμένο Σεπτέμβριο, συνεπώς ενδέχεται να υπάρχουν διαφοροποιήσεις.
Ακολουθεί η ανάλυση στον παρακάτω πίνακα:
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου σε λιμάνι της ουκρανικής επαρχίας της Οδησσού υπέστη ζημιές και τυλίχθηκε στις φλόγες μετά από ρωσική επίθεση που σημειώθηκε…

O Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε σήμερα, Παρασκευή, συνάντηση με τον Ρώσο ομόλογό του Βλαντίμιρ Πούτιν στην πρωτεύουσα Ασκαμπάτ του Τουρκμενιτστάν στο περιθώριο…

Τη χρηματοδότηση της προμήθειας και εγκατάστασης του νέου συστήματος γεωεντοπισμού για όλες τις σιδηροδρομικές αμαξοστοιχίες αναλαμβάνει η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών. Σύμφωνα με ανακοίνωση του…

Σε μία από τις σημαντικότερες κινήσεις εξωστρέφειας στην ιστορία της, η Sembcorp ανακοίνωσε την εξαγορά της αυστραλιανής Alinta Energy έναντι Enterprise $4,32 δισ., σύμφωνα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ