
Δέκα υποψηφιότητες για τη θέση του Γενικού Γραμματέα του ΟΟΣΑ (Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης) προτάθηκαν από χώρες – μέλη του Οργανισμού, σύμφωνα με την επίσημη λίστα που ανακοίνωσε σήμερα ο ΟΟΣΑ στην ιστοσελίδα του. Μεταξύ αυτών είναι της κυρίας Άννα Διαμαντοπούλου που έχει προταθεί από την Ελλάδα, ενώ υποψηφίους έχουν προτείνει άλλες έξι ευρωπαϊκές χώρες, οι ΗΠΑ, ο Καναδάς και η Αυστραλία.
Οι υποψήφιοι (με αλφαβητική σειρά) είναι οι ακόλουθοι:
– Mathias Cormann (Αυστραλία)
– Άννα Διαμαντοπούλου (Ελλάδα)
– Vladimir Dlouhύ (Τσεχία)
– Philipp Hildebrand (Ελβετία)
– Kersti Kaljulaid (Εσθονία)
– Ulrik Vestergaard Knudsen (Δανία)
– Michal Kurtyka (Πολωνία)
– Christopher Liddell (ΗΠΑ)
– Cecilia Malmstrφm (Σουηδία )
– William Morneau (Καναδάς)
Το Συμβούλιο του ΟΟΣΑ θα επιλέξει τον υποψήφιο που θα διαδεχθεί τον σημερινό Γενικό Γραμματέα του, Ανχελ Γκουρία, για μία πενταετή θητεία που θα αρχίσει την 1η Ιουνίου 2021. Τις επόμενες εβδομάδες, ο πρόεδρος της Επιτροπής Επιλογής – ο Βρετανός πρέσβης Κρίστοφερ Σάροκ, μόνιμος αντιπρόσωπος του Ηνωμένου Βασιλείου και πρύτανης του Συμβουλίου του ΟΟΣΑ – θα καλέσει όλους τους υποψήφιους για συνέντευξη από τις χώρες – μέλη στις συνόδους των επικεφαλής των αντιπροσωπειών. Μετά τις συνεντεύξεις, ο πρόεδρος θα έχει εμπιστευτικές διαβουλεύσεις με τις επιμέρους χώρες – μέλη για να περιοριστεί ο αριθμός των υποψηφιοτήτων και τελικά να βρεθεί εκείνη για την οποία θα υπάρξει συναίνεση να ηγηθεί του ΟΟΣΑ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Aλκης Κωνσταντινίδης/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ