
Η Contecon Guayaquil S.A. (CGSA), θυγατρική της International Container Terminal Services (ICTSI), υπέγραψε συμφωνία με την κυβέρνηση του Εκουαδόρ για την ενίσχυση και την περαιτέρω ανάπτυξη του λιμένα του Guayaquil.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η ICTSI, η CGSA θα προβεί σε επένδυση ύψους $18 εκατ. προκειμένου ο λιμένας να διαχειρίζεται πλοία τύπου neopanamax με πιο αποτελεσματικό τρόπο. Η αναβάθμιση του λιμανιού θα πραγματοποιηθεί σε τρία διαφορετικά στάδια.
Το πρώτο στάδιο περιλαμβάνει την ανύψωση των γερανών των αποβαθρών 5 και 6 του τερματικού, από τα 42 στα 52 μέτρα. Το δεύτερο στάδιο περιλαμβάνει έργα για την ενίσχυση των εν λόγω αποβαθρών, ενώ, κατά το τρίτο, το βύθισμα της Pier 1 θα αυξηθεί στα 135 μέτρα.
Πέρα από τα παραπάνω, η CGSA αναφέρει ότι σκοπός της επένδυσης είναι η ενίσχυση του εξωτερικού εμπορίου του Εκουαδόρ. Η CGSA διαχειρίζεται το λιμάνι Guayaquil από το 2007, ως μέρος εικοσαετούς συμβάσεως εκχώρησης.
Τον περασμένο Δεκέμβριο, η Λιμενική Αρχή του Guayaquil προέβη σε επέκταση της εν λόγω περιόδου κατά είκοσι έτη, επιτρέποντας τη δραστηριοποίηση της διαχειρίστριας εταιρείας στις εν λόγω λιμενικές εγκαταστάσεις του έως το 2047.
Φωτό: Andres Lopez Maldonado/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα καινοτόμο project ηλιακής ενέργειας εκκινεί στην Ευρώπη με την υπογραφή της TotalEnergies. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Reuters, πρόκειται για το μεγαλύτερο τέτοιο εγχείρημα…
Τα άστρα (σχεδόν) ευθυγραμμίζονται για τα LPG carriers, καθώς η ναυλαγορά βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Το βλέμμα του στην αγορά των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένων φορτίων στρέφει ο κολοσσός COSCO. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, η COSCO…
Με ασταμάτητη όρεξη συνεχίζει η Hapag-Lloyd το πλάνο επέκτασης και ανανέωσης του υπό διαχείριση στόλου της. Ειδικότερα, όπως αναφέρει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Το διαδίκτυο συνιστά ένα αδιαμφισβήτητα αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, με τη ναυτιλιακή βιομηχανία να μη συνιστά εξαίρεση. Το διαδίκτυο και οι εφαρμογές του διεισδύουν ενεργά στις ζωές των ανθρώπων εν πλω, επιτρέποντας την αξιοποίησή του για την ενίσχυση της ασφάλειας και σαφώς οδηγώντας τη διασύνδεση στεριάς και πλοίου σε νέα εποχή.
Οι εσωτερικές πλωτές μεταφορές και τα λιμάνια αποτελούν πυλώνα ανταγωνιστικότητας, βιωσιμότητας και ανθεκτικότητας για την ΕΕ, όπως προέκυψε και από τα ευρήματα της έκθεσης…
Την παραλαβή ενός ακόμα πλοίου κατανάλωσης εναλλακτικών καυσίμων γνωστοποίησε η Hafnia, μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 22 Μαΐου, η…
Καθώς τα «φώτα» της βιομηχανίας ενέργειας εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στις ακτές της Γουιάνας, η χώρα της Λατινικής Αμερικής προχωρά στη λήψη μέτρων με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ