
Οι εταιρείες-μέλη της Διεθνούς Ένωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπούν το 95% της παγκόσμιας επιβατικής χωρητικότητας στην κρουαζιέρα, συμφώνησαν να πραγματοποιούν τεστ ανίχνευσης του ιού στο σύνολο (100%) των επιβατών και των πληρωμάτων όλων των κρουαζιερόπλοιων με χωρητικότητα 250 ατόμων και άνω, καθιστώντας το αρνητικό τεστ απαραίτητη προϋπόθεση για την επιβίβαση στο πλοίο.
Επιπλέον, στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής, τα πληρώματα θα πραγματοποιούν επιπρόσθετους ελέγχους, συμπεριλαμβανομένου αρνητικού τεστ πριν φύγουν από τα σπίτια τους, πριν από την επιβίβαση στα κρουαζιερόπλοια, μετά την ολοκλήρωση κατ’ ελάχιστον επταήμερης καραντίνας και επανάληψη τουλάχιστον μία φορά κάθε μήνα. Οι τύποι των τεστ στα οποία θα υποβάλλονται ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις επιστημονικές εξελίξεις και τη διαθεσιμότητα διαφορετικών μεθόδων.
Η απόφαση αυτή είναι η πρώτη του είδους για την ταξιδιωτική βιομηχανία και αποτελεί παράδειγμα πώς ο κλάδος της κρουαζιέρας οδηγεί τις εξελίξεις. Καθώς οι κρουαζιέρες επανεκκινούν σταδιακά σε όλο τον κόσμο, ο κλάδος είναι ο πρώτος από τον ταξιδιωτικό και τουριστικό τομέα που δεσμεύεται στον έλεγχο του 100% των επιβατών και των πληρωμάτων του.
Η απόφαση αυτή ήρθε σε συνέχεια της μακράς και επίπονης προσπάθειας που έκαναν οι εταιρείες κρουαζιέρας τους προηγούμενους μήνες, σε συνεργασία με ειδικούς και υγειονομικές αρχές παγκοσμίως, να αναπτύξουν εκ νέου πρωτόκολλα δημόσιας υγείας.
Η Μαρία Δεληγιάννη, Γενική Διευθύντρια Ανατολικής Μεσογείου της CLIA, δήλωσε σχετικά: «Η CLIA αντιμετωπίζει τα τεστ ως ένα σημαντικό βήμα μιας πολυεπίπεδης προσέγγισης η οποία επιβεβαιώνει στην πράξη τη δέσμευση του κλάδου να προστατεύσει την υγεία των επιβατών, των πληρωμάτων και των κοινοτήτων που επισκέπτονται τα κρουαζιερόπλοια παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας.
Η ίδια προσθέτει: «Η σταδιακή, με σταθερό ρυθμό επανεκκίνηση της κρουαζιέρας είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ του κλάδου, των κυβερνήσεων, των λιμανιών και προορισμών, υπό την καθοδήγηση ιατρικών εμπειρογνωμόνων. Η Ελλάδα είναι ένας σημαντικός προορισμός για τη βιομηχανία μας και δεσμευόμαστε για μια υπεύθυνη επανέναρξη των δραστηριοτήτων μας».
Και καταλήγει: «Παρά τις τρέχουσες προκλήσεις, αυτή η κοινότητα έχει έρθει πιο κοντά από κάθε άλλη φορά μέσα από την κοινό μας ενδιαφέρον για την κρουαζιέρα και την αναζήτηση βέλτιστων λύσεων. Είμαστε σίγουροι ότι μέσα από αυτή την κρίση θα βγούμε ισχυρότεροι, όλοι μαζί».
Φωτό: KarinKarin/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International παρέδωσε στην MSC, την προηγούμενη εβδομάδα, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «MSC LEILA», μεταφορικής ικανότητας 11.480 TEUs. Το…
Με πλήρη επιτυχία ολοκλήρωσε τις θαλάσσιες δοκιμές του το πρώτο Aframax δεξαμενόπλοιο αιολικής πρόωσης. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου των πλοίων διπλού καυσίμου της Cosco, καθώς ο κινεζικός κολοσσός γιόρτασε πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμα…
Η ιαπωνική ναυτιλιακή κοινότητα συνεχίζει στον δρόμο της καινοτομίας, καταγράφοντας ένα νέο ορόσημο. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Mitsui O.S.K. Lines, η εταιρεία τοποθέτησε…
Σε περίοδο ανοδικής πορείας φαίνεται να έχει εισέλθει η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Fearnleys, οι ναύλοι των VLGCs μεταφορικής…
33% ετήσια αύξηση στα περιστατικά εγκατάλειψης πλοίων δείχνουν τα στοιχεία της International Transport Workers’ Federation (ITF). Αναλυτικότερα, μέχρι τον Μάιο του τρέχοντος έτους, είχαν…
Η DryDel Shipping ανακοίνωσε την Παρασκευή 30 Μαΐου την επιτυχή ονοματοδοσία και παραλαβή του δεύτερου νεότευκτου για το τρέχον έτος. Ειδικότερα, πρόκειται για το…
Παραγγελίες για την κατασκευή 600 πλοίων έχουν τοποθετηθεί εντός του 2025. Ωστόσο, οι περισσότερες από αυτές (320) αφορούν πλοία άλλων τύπων και όχι bulk…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ