
Η αυτοκινητοβιομηχανία αποτελεί έναν ακόμα κλάδο που έχει πληγεί από την κρίση της πανδημίας, καθώς, με δεδομένα τα μέτρα απαγόρευσης των μετακινήσεων, οι πωλήσεις οχημάτων έχουν πάρει την κατιούσα.
Ένα από τα «θύματα» είναι και η Nissan Motor Co, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, καθώς, όπως ανακοίνωσε την Τρίτη 28 Ιουλίου, οι οικονομικές της απώλειες θα ανέλθουν σε ιστορικά υψηλά επίπεδα.
Πιο συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρεία εκτιμά ότι οι λειτουργικές της ζημίες για το φετινό οικονομικό έτος, που ολοκληρώνεται τον επόμενο Μάρτιο, θα κινηθούν στα 470 δισ. γεν ($4,5 δισ.). Οι εκτιμώμενες απώλειες είναι σημαντικά πιο αυξημένες σε σχέση με τις εκτιμήσεις για λειτουργικές ζημίες ύψους 262,8 δισ. γεν του Refinitiv, ενώ το περσινό οικονομικό έτος οι απώλειες της Nissan άγγιξαν τα 40,5 δισ. γεν.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ιαπωνικής εταιρείας, τα έσοδα θα συρρικνωθούν στο 1/5, και συγκεκριμένα στα 7,8 τρισ. γεν, ενώ οι πωλήσεις θα υποχωρήσουν κατά 16%. Στο πλαίσιο αυτό, φαντάζει μάλλον περιττό να ειπωθεί ότι η Nissan δεν θα διανείμει μέρισμα στους μετόχους της.
Η Nissan πασχίζει ακόμη να βρει την κανονικότητά της μετά τη σύλληψη του CEO της, Carlos Ghosn, το 2018. Η εταιρεία εδώ και δύο χρόνια επιχειρεί να «αναστήσει» τη γραμμή παραγωγής της και να μειώσει τα κόστη της, προκειμένου να επιβιώσει στον σφοδρό ανταγωνισμό. Ωστόσο, η πανδημία ήρθε να ασκήσει επιπλέον πίεση στην ιαπωνική εταιρεία.
Κατά το α΄ τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους, η Nissan κατέγραψε απώλειες 153,9 δισ. γεν, ενώ η μετοχή της έχει απολέσει φέτος 35% έναντι 14% της Toyota και 13% της Honda.
Αναλυτές θεωρούν μάλλον αδύνατη την ανάκαμψη της εταιρείας σε σχήμα «V», παρά τις απέλπιδες προσπάθειες της διοίκησης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ