Ανγκόλα: Το νέο, κρυφό χαρτί για τη ναυτιλία

Ανγκόλα: Το νέο, κρυφό χαρτί για τη ναυτιλία

289
Ανγκόλα: Το νέο, κρυφό χαρτί για τη ναυτιλία

Με το βλέμμα στραμμένο στη δημιουργία νέων λιμένων και στην επέκταση λειτουργίας παλαιότερων σε κομβικά σημεία βρίσκεται η Ανγκόλα, προκειμένου να εκμεταλλευτεί τη στρατηγική και ανεκμετάλλευτη γεωγραφική της θέση.

Σε ομιλία του κατά την παρουσίαση του νέου διοικητικού συμβουλίου του λιμανιού Σόγιο, ο υπουργός Μεταφορών της Ανγκόλας, Ricardo De Abreu, ανέπτυξε τις σκέψεις της κυβέρνησης για την αναβάθμιση του εν λόγω λιμανιού. Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο υπουργός, σκοπός της Λουάντα είναι η ανάπτυξη των διά θαλάσσης μεταφορών προς τον νέο λιμένα της χώρας, ο οποίος βρίσκεται σε κομβικό σημείο, στις εκβολές του ποταμό Κονγκό. Η ανάπτυξη του λιμένα θα επιτρέψει και την ανάπτυξη των διασυνοριακών εμπορικών σχέσεων με τις γειτονικές χώρες, όπως το Κονγκό και η Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό.

«Δύο σημαντικές εγκαταστάσεις βρίσκονται σε στάδιο κατασκευής: ο τερματικός σταθμός, ο οποίος θα εξυπηρετεί τόσο την ποντοπόρο όσο και την παραποτάμια ναυτιλία, και η νέα πλατφόρμα logistics, η οποία θα υποστηρίξει τις διασυνοριακές εμπορικές δραστηριότητες της χώρας», δήλωσε ο κ. De Abreu.

O υπουργός Μεταφορών της Ανγκόλας μίλησε επίσης για την ανάγκη αναβάθμισης και εύρυθμης λειτουργίας του λιμένα στο Κάιο, βόρεια της Καμπίντα, που θα συνδέσει τον απομονωμένο βόρειο θύλακα με την κυρίως χώρα αλλά και το γειτονικό Κονγκό. Σκοπός της κυβέρνησης είναι η διαφοροποίηση της οικονομίας της χώρας, η οποία βασίζεται σήμερα στον ορυκτό πλούτο της και εν μέρει στη γεωργική παραγωγή, καθώς και η βελτίωση των ακτοπλοϊκών συνδέσεων με την Καμπίντα, οι οποίες σήμερα θεωρούνται από την κυβέρνηση της Λουάντα επισφαλείς, λόγω της γηραιότητας του ακτοπλοϊκού στόλου.

Φωτό: Aleksandar Plavevski/AΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.