
Η Διεθνής Ένωση Χάλυβα εξέδωσε πρόσφατα το report της «Short Range Outlook (SRO)» για το 2020 και το 2021. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Ένωσης, η ζήτηση για χάλυβα θα μειωθεί φέτος κατά 6,4%, στους 1.654 εκατ. τόνους, λόγω της κρίσης του Covid-19. To 2021, η ζήτηση αναμένεται να ανακάμψει στους 1.717 εκατ. τόνους, σημειώνοντας αύξηση 3,8% σε σύγκριση με το 2021.
Για τις εκτιμήσεις της η Διεθνής Ένωση Χάλυβα θέτει ως βάση ότι θα χαλαρώσουν τα lockdown τον Ιούνιο και τον Ιούλιο και ότι οι κυριότερες αγορές χάλυβα δεν θα επηρεαστούν σε τόσο μεγάλο βαθμό από ένα δεύτερο κύμα της πανδημίας.
Η οικονομία της Κίνας διαφαίνεται πως επιστρέφει στην κανονικότητα, με μόνη εξαίρεση τον κλάδο του τουρισμού. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης, το «πάγωμα» της οικονομικής δραστηριότητας της Κίνας τον Φεβρουάριο είχε ως απόρροια τη μείωση του ΑΕΠ κατά 6,8% και τη μείωση της βιομηχανικής παραγωγής.
Έως τα τέλη Απριλίου, οι κυριότεροι παραγωγικοί κλάδοι χρήσης χάλυβα είχαν επιστρέψει, με τις εκτιμήσεις της Ένωσης να κάνουν λόγο για έκδηλη ανάκαμψη της ζήτησης κατά το β΄ μισό του έτους, η οποία θα οδηγηθεί από τις επενδύσεις σε υποδομές και κατασκευές. Η Διεθνής Ένωση Χάλυβα βλέπει αύξηση της κινεζικής ζήτησης κατά 1% φέτος, σε σχέση με το 2019, και εκτιμά ότι τα πακέτα στήριξης της κυβέρνησης για τις υποδομές θα παράσχουν μια επιπλέον στήριξη για τη ζήτηση το 2021.
Η ζήτηση για χάλυβα από τις ανεπτυγμένες οικονομίες εκτιμάται ότι θα καταγράψει σημαντική πτώση κατά 17,1% φέτος. Από την άλλη, η ζήτηση στις αναπτυσσόμενες (εξαιρώντας την Κίνα) θα μειωθεί κατά 11,6%. Ωστόσο, το επόμενο έτος, οι αναπτυσσόμενες οικονομίες θα σημειώσουν σημαντική ανάκαμψη της ζήτησης για χάλυβα και συγκεκριμένα στο 9,2%.
Φωτό: Filip Singer/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ