Κινητήρας διπλού καυσίμου, ιστία και ηλιακά πάνελ σε ένα πλοίο

Κινητήρας διπλού καυσίμου, ιστία και ηλιακά πάνελ σε ένα πλοίο

3340
Κινητήρας διπλού καυσίμου, ιστία και ηλιακά πάνελ σε ένα πλοίο

Η Stena Bulk εγκαινίασε έναν νέο τύπο σχεδιασμού δεξαμενόπλοιων μεταφοράς χημικών και διυλισμένων πετρελαϊκών προϊόντων, με στόχο την ελαχιστοποίηση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, όπως ανακοίνωσε η σουηδική εταιρεία την Τετάρτη 10 Ιουνίου.

Ο νέος τύπος σχεδιασμού IMOFlexMAX ενσωματώνει κινητήρες διπλού καυσίμου LNG καθώς και κυλινδρικά ιστία Flettner rotors και ηλιακά πάνελ για τη χρήση ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές.

Με τη χρήση του IMOFlexMAX, τα νέας γενιάς πλοία θα μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 25%, ενώ δυνητικά οι μειώσεις μπορούν να φτάσουν έως και το 45%. Μάλιστα, ο εν λόγω σχεδιασμός είναι δυνατόν να υλοποιηθεί με τα υπάρχοντα τεχνολογικά μέσα.

«Τα IMOFlexMAX πλοία θα αποτελέσουν σημαντικά περιουσιακά στοιχεία για τη Stena Bulk και τους εταίρους μας, προκειμένου να ενισχύσουμε τη θέση μας στην αγορά των MR tankers, με αυξημένη αποδοτικότητα και μείωση των εκπομπών», ανέφερε ο Erik Hånell, πρόεδρος και CEO της εταιρείας.

Φωτό: www.stenabulk.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.