
Σε ένα σημαντικό βήμα για τις αλλαγές πληρωμάτων σε εμπορικά πλοία προχώρησε το Χονγκ Κονγκ, το οποίο πλέον επιτρέπει τις χωρίς περιορισμούς αλλαγές.
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί απόρροια των προσπαθειών της Ένωσης Πλοιοκτητών του Χονγκ Κονγκ (HKSOA) που όλο αυτό το διάστημα ασκούσε πιέσεις στην τοπική κυβέρνηση να επιτρέψει τις αλλαγές πληρωμάτων σε έναν από τους σημαντικότερους κόμβους μεταφορών της Ασίας.
Με ανακοίνωσή της στο twitter, η HKSOA τονίζει ότι πλέον οι ναυτικοί εμπορικών πλοίων εξαιρούνται από τους περιορισμούς στις μετακινήσεις που ισχύουν ακόμα για επισκέπτες και διερχόμενους από τη συγκεκριμένη περιοχή. Παράλληλα το υπουργείο Ναυτιλίας του Χονγκ Κονγκ ανακοίνωσε ότι οι ναυτικοί που εισέρχονται στη χώρα για να μπαρκάρουν σε πλοία, συμπεριλαμβανομένων OSVs, θα υπόκεινται σε ιατρική εξέταση πριν επιβιβαστούν στα πλοία αυτά.
Το Χονγκ Κονγκ αποτελεί ένα σημαντικό κέντρο για third-party management εταιρείες ενώ είναι και ένας από τους σημαντικότερους κόμβους μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων. Νωρίτερα η Wilhelmsen Ships Agency ανακοίνωσε ότι το Σάββατο 6 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η πρώτη πλήρης αλλαγή πληρωμάτων στη Σιγκαπούρη, σύμφωνα με το πρωτόκολλο του Singapore Crew Change Working Group, (SGCCWG). Oι 19 Ινδοί ναυτικοί του Genco Liberty θα επιστρέψουν στα σπίτια τους μέσω ναυλωμένης πτήσης από τη Σιγκαπούρη προς το Κολόμπο και έπειτα στην Ινδία.
The Chief Secretary has exercised his powers to approve the exemption of crew members of goods vessels, including those without cargo operations, from compulsory quarantine under Cap. 599E to undergo crew changes in Hong Kong.
Part 2/2#Hongkong#Maritime#Crewchange#seafarers— HKSOA (@hksoa_org) June 9, 2020
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ