
Ο γαλλο-ολλανδικός όμιλος αεροπορικών εταιρειών Air France-KLM κατάφερε να εξασφαλίσει 7 δισ. ευρώ από τη γαλλική κυβέρνηση. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, τα 4 δισ. ευρώ θα δοθούν με τη μορφή δανείου στην εταιρεία από έξι διαφορετικές τράπεζες, στο οποίο εγγυητής θα είναι το γαλλικό κράτος. Τα υπόλοιπα 3 δισ. ευρώ θα παραχωρηθούν με τη μορφή απευθείας δανείου στους μετόχους από το γαλλικό κράτος. Το συγκεκριμένο σχέδιο χρηματοδότησης έχει οριστικοποιηθεί και αναμένει την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Τόσο η Air France όσο και η ολλανδική KLM έχουν προβεί στην καθήλωση του μεγαλύτερου μέρους των αεροσκαφών τους, όπως άλλωστε και οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες. Αυτό οδήγησε τον όμιλο στην αναζήτηση χρηματοδότησης, τόσο από τη Γαλλία όσο και από τις Κάτω Χώρες. Το σχέδιο χρηματοδότησης της εταιρείας από την ολλανδική κυβέρνηση βρίσκεται στο τελικό στάδιο και αναμένεται να ανακοινωθεί επίσημα το προσεχές διάστημα. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες από διεθνή ειδησεογραφικά μέσα, το ποσό αυτό θα κυμανθεί από 2 έως 4 δισ. ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι η συνολική χρηματοδότηση της εταιρείας μπορεί να ανέλθει συνολικά στα 11 δισ. ευρώ.
Ο όμιλος Air France-KLM επεξεργάζεται ήδη το σχέδιο μεταμόρφωσής του, για την προσαρμογή των δύο μεγάλων αεροπορικών εταιρειών στις νέες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η άνευ προηγουμένου πανδημία. Το σχέδιο αναμένεται να ολοκληρωθεί τους επόμενους μήνες και θα περιλαμβάνει τους νέους οικονομικούς στόχους του ομίλου, αλλά και τις περιβαλλοντικές του δεσμεύσεις.
Φωτό: Rοbin Utrecht/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ