
Η Σιγκαπούρη είναι ένα από τα σημαντικότερα οικονομικά κέντρα της Ασίας αλλά και του κόσμου. Αν και το ασιατικό κράτος έχει σχεδόν τον μισό πληθυσμό της Ελλάδας, η οικονομία του θεωρείται από τις πιο ανταγωνιστικές, ελεύθερες, καινοτόμες και φιλικές προς τις επιχειρήσεις. Πώς, λοιπόν, κατάφερε ένα τόσο σημαντικό κέντρο να περιορίσει την έξαρση του νέου κορονοϊού;
Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, οι βασικοί λόγοι που η Σιγκαπούρη τα έχει καταφέρει τόσο καλά είναι τρεις. Αρχικά, η χώρα έχει θεσπίσει αυστηρούς νόμους για την ανίχνευση και τον περιορισμό νέων κρουσμάτων από τον ιό. Όσοι έχουν ταξιδέψει σε περιοχές όπου έχουν εμφανιστεί κρούσματα του ιού τίθενται σε καραντίνα άμεσα, ενώ ταυτόχρονα όποιος δώσει ψευδείς πληροφορίες σχετικά με το ταξιδιωτικό του ιστορικό διώκεται ποινικά. Μάλιστα, στην περίπτωση ενός άνδρα, διατάχθηκε απαγόρευση εισόδου του στη χώρα για πάντα.
Το δεύτερο σημαντικό στοιχείο είναι η αίσθηση συλλογικής ευθύνης που διακατέχει τους πολίτες της χώρας. Θεωρώντας σημαντικότερο το τι είναι καλύτερο για την κοινωνία και όχι για τους ίδιους, έχουν αποδεχτεί πλήρως τους περιορισμούς που τους έχουν επιβληθεί. Ταυτόχρονα, όμως, η χώρα ανέπτυξε και ένα νέο λογισμικό, με το οποίο οι πολίτες μπορούν να αναφέρουν την τοποθεσία τους στις αρχές. Η νέα αυτή υπηρεσία χρησιμοποιήθηκε αρχικά για τους αλλοδαπούς εργαζομένους στη χώρα, που ανέρχονται σε περίπου 12.000.
Τέλος, σημαντικό ρόλο έχει διαδραματίσει το εξαιρετικό σύστημα υγείας της Σιγκαπούρης. Οι ειδικοί φαίνεται πως έχουν αναπτύξει ένα καινούργιο εργαλείο που εντοπίζει το πώς συνδέονται μεταξύ τους τα κρούσματα του κορονοϊού, κάτι που βοηθά ιδιαίτερα τις αρχές του ασιατικού κράτους να εντοπίζουν γρηγορότερα τυχόν κρούσματα και να περιορίζουν τη μετάδοση του ιού.
Η νέα πανδημία βρήκε τη χώρα αρκετά προετοιμασμένη, μετά την επιδημία του ιού SARS το 2003, καθώς είχε λάβει μέτρα προστασίας σε περίπτωση μιας νέας επιδημίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ