Η Jotun αναπτύσσει ένα ψηφιακό σύστημα για την διαχείριση της γάστρας των...

Η Jotun αναπτύσσει ένα ψηφιακό σύστημα για την διαχείριση της γάστρας των πλοίων

700
Η Jotun αναπτύσσει ένα ψηφιακό σύστημα για την διαχείριση της γάστρας των πλοίων

H Jotun, o κορυφαίος πάροχος θαλάσσιων επικαλύψεων, ανακοίνωσε την έναρξη του Hull Skating Solutions (HSS), ενός πρωτοποριακού συστήματος που δίνει τη δυνατότητα στους πλοιοκτήτες για προληπτικό καθαρισμό της γάστρας των πλοίων τους.

Η πρωτοποριακή αυτή λύση αναπτύχθηκε από τη νορβηγική εταιρεία προκειμένου να ανταποκριθεί στις πιο απαιτητικές λειτουργίες ενός πλοίου. Το HSS προσφέρει λύσεις υφαλοχρωματισμού υψηλής απόδοσης, προληπτικό έλεγχο των συνθηκών του πλοίου, επιθεώρηση και προληπτικό καθαρισμό και γενικότερα τεχνικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Πρόκειται μάλιστα για την πρώτη τέτοια λύση στο είδος του εντός της ευρύτερης ναυτιλιακής βιομηχανίας. Το HSS προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες για κάθε τύπο πλοίου, χρησιμοποιώντας κατάλληλους αλγορίθμους και big data.

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία της νέας καινοτομίας της Jotun είναι το Jotun HullSkater, μια ρομποτική τεχνολογία η οποία αναπτύχθηκε για την προληπτικό καθαρισμό της γάστρας των πλοίων.

Συνδυαζόμενο με το σύστημα υφαλοχρωµατισµού, SeaQuantum Skate και μια σειρά άλλων υπηρεσιών, το Hull Skating Solutions θα παρέχει τη δυνατότητα στους διαχειριστές πλοίων να μειώσουν τα κόστη για καύσιμα καθώς επίσης και τις εκπομπές CO2 από τα πλοία τους ενώ θα περιορίσει και την ανάπτυξη και εξάπλωση διεισδυτικών ειδών.

How does it work illustration - resized_tcm111-197167Το HullSkater ουσιαστικά θα απομακρύνει βακτήρια πριν οι διαδικασίες υφαλοχρωματισμού λαμβάνουν χώρα. Συνεπώς θα μειωθεί η ανάγκη για εκ των υστέρων καθαρισμό της γάστρας μειώνοντας έτσι τα κόστη, τους περιβαλλοντικούς κινδύνους και βελτιώνοντας την ευελιξία του πλοίου. Η ρομποτική αυτή τεχνολογία θα διαθέτει κάμερες και αισθητήρες παρέχοντας στους πλοιοκτήτες δεδομένα για τις διαδικασίες υφαλοχρωματισμού στη γάστρα του πλοίου. Μάλιστα θα είναι συνδεδεμένη με το κέντρο ελέγχου της εκάστoτε διαχειρίστριας εταιρείας, η οποία θα μπορεί να το διαχειρίζεται απομακρυσμένα για τα πλοία σε όλον τον κόσμο μέσω 4G κάλυψης.

Η επιθεώρηση και ο προληπτικός καθαρισμός θα διαρκούν συνήθως 2 με 8 ώρες, αναλόγως του μεγέθους και της κατάστασης του πλοίου.

Υψηλόβαθμα στελέχη της Jotun σημειώνουν ότι πρόκειται για μια εξέλιξη-ορόσημο, ιδιαίτερα σε μία περίοδο όπου οι πλοιοκτήτες έρχονται αντιμέτωποι με λειτουργικές προκλήσεις για τα πλοία τους. Συνεπώς ο προληπτικός καθαρισμός της γάστρας ενός πλοίου και η διαχείρισή αυτού μέσω συστημάτων υψηλής τεχνολογίας θα μειώσουν αισθητά την κατανάλωση καυσίμων και συνεπώς τα κόστη για τις εταιρείες.

Φωτό: www.jotun.com/gr

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.