
Η Σαουδική Αραβία και άλλες χώρες μέλη του OPEC, επιχείρησαν χθες στην Βιέννη κατά την διάρκεια της συνεδρίασης της επιτροπής εποπτείας του OPEC+, να αποσπάσουν την συναίνεση της Ρωσίας για μια πρόσθετη μείωση της παραγωγής πετρελαίου και σε μια προσπάθεια να στηρίξουν την τιμή του πετρελαίου που καταρρέει για πέμπτη φορά εφέτος εξαιτίας της έξαρσης του κορονοϊού.
Δύο πηγές του ΟPEC δήλωσαν στο Reuters ότι οι συνομιλίες επικεντρώθηκαν στην προοπτική μιας πρόσθετης μείωσης της παραγωγής του πετρελαίου, εκτός από την μείωση του 1 εκ. βαρελιών ημερησίως που είχε συμφωνηθεί τον Ιανουάριο.
Η Ρωσία δεν αποδέχθηκε την επιπρόσθετη μείωση της παραγωγής του πετρελαίου.
«Ο ΟPEC ελπίζει για μια μείωση μεγαλύτερη του 1 εκ., αλλά η πρόκληση είναι ακόμη η Ρωσία», δήλωσε άλλη πηγή του OPEC.
Αρκετές χώρες μέλη του OPEC, η Ρωσία και άλλες χώρες παραγωγοί πετρελαίου, πρότειναν μείωση της παραγωγής από 600.000 έως 1 εκ. βαρέλια ημερησίως μόνο για το δεύτερο τρίμηνο, λέγοντας ότι η ισχύουσα μείωση των 2,1 εκ. βαρελιών ημερησίως που αφορά την ομάδα χωρών που είναι γνωστή ως ΟPEC+ θα πρέπει να παραταθεί έως το τέλος του 2020.
Η Ρωσία έδειξε ότι υποστηρίζει την παράταση, αλλά οι δύο πηγές του ΟPEC δήλωσαν ότι η Μόσχα ήταν διστακτική στο να συμφωνήσει ως προς την πρόσθετη μείωση μετά τις συνομιλίες που διεξήχθησαν μεταξύ του Σαουδάραβα υπουργού Ενέργειας πρίγκιπα Αμπντουλαζίζ μπιν Σαλμάν και του Ρώσου ομολόγου του Αλεξάντρ Νόβακ.
Ο Ρώσος υπουργός Ενέργειας Αλεξάντρ Νόβακ αποχώρησε σήμερα από την συνεδρίαση της επιτροπής εποπτείας του ΟPEC+ πριν ολοκληρώσει επίσημα τη συνεδρίαση της και θα επιστρέψει στην Βιέννη στις 6 Μαρτίου όταν συνεδριάσει η υπουργική επιτροπή της ΟPEC+, μεταδίδει το πρακτορείο TASS επικαλούμενο πηγή που γνωρίζει την πορεία των συνομιλιών. Σύμφωνα με την πηγή του ρωσικού πρακτορείου, η Ρωσία και το Καζακστάν δεν υποστήριξαν την πρόταση για επιπρόσθετη μείωση της παραγωγής του πετρελαίου κατά 1,5 εκατομμύρια βαρέλια ημερησίως για το δεύτερο τρίμηνο εξαιτίας του κορονoϊού.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Σε μια περίοδο που η ναυτιλία διασχίζει ολοένα και πιο ασταθή γεωπολιτικά ύδατα, η ΔΟΜ (Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων Μεταφορών-ITF), εξέφρασε την ανησυχία της στην…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ