
Βελτιωμένα αποτελέσματα για τη Seanergy το 2019, καθώς η εταιρεία παρουσίασε σημαντική μείωση στις ζημιές της, ενώ ιδιαίτερα κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους εμφανίστηκε κερδοφόρα.
Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών ύψους $86,5 εκατ. στο σύνολο του έτους ($91,5 εκατ. το 2018), ενώ το Q4 τα έσοδα ανήλθαν σε $27,8 εκατ. ($27 εκατ. το Q4 του 2018). Στα καθαρά αποτελέσματα, για το σύνολο του 2019 οι ζημίες περιορίστηκαν σε $11,7 εκατ., από $21 εκατ. το 2018, ενώ κατά το τελευταίο τέταρτο του έτους παρουσίασε κέρδη $3,1 εκατ., έναντι ζημιών $3,2 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2018, απόρροια της σαφώς βελτιωμένης επίδοσης στο time charter equivalent.
Το TCE στο Q4 έφτασε τα $22.935/ημέρα από $15.312/ημέρα το ίδιο διάστημα του 2018, ενώ στο σύνολο του 2019 άγγιξε τα $14.694/ημέρα ($13.156/ημέρα το 2018). Βελτιωμένη εικόνα και στη ρευστότητα της εταιρείας, η οποία φτάνει τα $14,6 εκατ.
Ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Σταμάτης Τσαντάνης, σχολιάζοντας την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, δήλωσε ότι «η θετική τάση της αγοράς στα Capesizes διατηρήθηκε το 2019, παρά την υψηλή μεταβλητότητα. Το γεγονός αυτό αποτυπώθηκε στα ημερήσια έσοδα του στόλου μας, τα οποία εμφανίστηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά αυξημένα. […] Η αγορά, κατά την παρούσα χρονική συγκυρία, επηρεάζεται από τις μεταβολές στις τιμές των καυσίμων, τις πλημμύρες στη Βραζιλία αλλά και το ξέσπασμα του κορονοϊού στην Κίνα, μεσούσης της περιόδου για τον εορτασμό του κινεζικού νέου έτους. Πέραν ωστόσο αυτών των στρεβλώσεων, πιστεύουμε ότι το 2020 θα είναι μια θετική χρονιά. Οι εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματος από τη Βραζιλία αναμένεται να αυξηθούν, ενώ παράλληλα και για την κινεζική παραγωγή σιδήρου προβλέπεται ανάπτυξη έως και 7%, ωθούμενη από το real-estate και τις επενδύσεις στις υποδομές».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ