Τα βιοκαύσιμα κερδίζουν τη ναυτιλία γραμμών

Τα βιοκαύσιμα κερδίζουν τη ναυτιλία γραμμών

190
Τα βιοκαύσιμα κερδίζουν τη ναυτιλία γραμμών

Προκειμένου να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των πλοίων που διαχειρίζεται, η εταιρεία Hapag-Lloyd πραγματοποίησε για πρώτη φορά ανεφοδιασμό με ένα νέο, φιλικό προς το περιβάλλον, βιοκαύσιμο σε ένα από τα πλοία της στο Ρότερνταμ.

Το πλοίο «Montreal Express» εφοδιάστηκε με το λεγόμενο καύσιμο «B20», το οποίο αποτελείται κατά 80% από καύσιμο χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο και κατά 20% από βιοντίζελ, το οποίο έχει ως βάση μαγειρικά έλαια και λίπη που έχουν προηγουμένως χρησιμοποιηθεί στον κλάδο της εστίασης. Σε σύγκριση με τα συμβατικά καύσιμα, το εν λόγω βιοντίζελ παράγει έως και 90% λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Με τη συγκεκριμένη δοκιμή, η Hapag-Lloyd κάνει ένα ακόμα βήμα προς την επίτευξη των φιλόδοξων στόχων της για την προστασία του κλίματος. Ο Jörg Erdmann, ανώτερος διευθυντής του τμήματος Διαχείρισης της Βιωσιμότητας, ανέφερε: «Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, θέλουμε να πετύχουμε μείωση των εκπομπών CO2 κατά 50% σε σύγκριση με το έτος αναφοράς 2008 και βιοκαύσιμα όπως το “B20” μπορούν να μας βοηθήσουν στον συγκεκριμένο στόχο. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι, έκτος από τη χαμηλή περιεκτικότητά του σε θείο, το εν λόγω καύσιμο εκπέμπει επίσης λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα κατά την καύση του».

Η Hapag-Lloyd σκοπεύει να δοκιμάσει το βιοκαύσιμο στο πλοίο «Montreal Express», ώστε να αποκτήσει εμπειρία αλλά και πληροφορίες σχετικά με τις ιδιότητές του σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, και εφόσον οι δοκιμές είναι επιτυχείς, η εταιρεία ενδέχεται να χρησιμοποιήσει το «B20» και σε άλλα πλοία του στόλου της στο μέλλον.

Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ