
H παραγωγή χάλυβα των 64 κυριότερων παραγωγών χωρών παγκοσμίως αυξήθηκε το 2019 στους 1.869,9 εκατ. τόνους, καταγράφοντας αύξηση 3,4% συγκριτικά με το 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Χάλυβα.
Στην Ασία συνολικά παρήχθησαν 1.341,6 εκατ. τόνοι χάλυβα το 2019, σημειώνοντας αύξηση 5,7% σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο έτος. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο η Κίνα παρήγαγε 996,3 εκατ. τόνους χάλυβα το περασμένο έτος, σημειώνοντας αύξηση σε ετήσια βάση 8,3% και κατά συνέπεια το μερίδιό της στην παγκόσμια παραγωγή αυξήθηκε από το 50,9% το 2018 στο 53,3% το 2019. Από την άλλη, η παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα της Ινδίας ανήλθε στους 111,2 εκατ. τόνους το 2019, ξεπερνώντας έτσι την Ιαπωνία και καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση στην παγκόσμια κατάταξη των κορυφαίων παραγωγών χάλυβα του κόσμου. Ιαπωνία και Νότια Κορέα παρήγαγαν 99,3 εκατ. τόνους και 71,4 εκατ. τόνους αντίστοιχα το 2019. Στο παρακάτω γράφημα παρουσιάζεται η ετήσια εξέλιξη της παγκόσμιας και της κινεζικής παραγωγής χάλυβα σε εκατ. τόνους από το 2012 έως το 2019.
Η παραγωγή από τα κράτη-μέλη της ΕΕ διαμορφώθηκε το 2019 στους 159,4 εκατ. τόνους, σημειώνοντας μείωση 4,9% συγκριτικά με το 2018. Η Γερμανία παρήγαγε 39,7 εκατ. τόνους χάλυβα, ενώ Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία παρήγαγαν 23,2 εκατ. τόνους, 14,5 εκατ. τόνους και 13,6 εκατ. τόνους αντίστοιχα το περασμένο έτος.
Η παραγωγή στη Βόρεια Αμερική κινήθηκε στους 120 εκατ. τόνους το 2019, με την παραγωγή των ΗΠΑ να ανέρχεται στους 87,9 εκατ. τόνους.
Τέλος, στη Μέση Ανατολή, η παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα διαμορφώθηκε στους 45,3 εκατ. τόνους το 2019, καταγράφοντας αύξηση 19,2%, με την ιρανική παραγωγή να παρουσιάζει σημαντική αύξηση 30,1%, στους 31,9 εκατ. τόνους.
Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται οι δέκα κορυφαίες παραγωγοί χώρες για το 2018 και το 2019:
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ