
Θετικά οικονομικά αποτελέσματα για το 2019 παρουσίασε η Costamare Inc., ανακοινώνοντας τα ετήσια ενοποιημένα αποτελέσματα, καθώς επίσης και τα αντίστοιχα τριμηνιαία για το δ΄ τρίμηνο του έτους.
Η εταιρεία εμφάνισε σημαντική αύξηση τόσο στον κύκλο εργασιών όσο και στα κέρδη της για το σύνολο του έτους, συγκριτικά με το 2018.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $478,1 εκατ., αυξημένος κατά 25,7% σε σχέση με το 2018 ($380,4 εκατ.). Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα $99 εκατ. ($67,2 εκατ. το 2018), επίσης σημαντικά αυξημένα κατά 47,3%. Στα στοιχεία τριμήνου για το Q4, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $124,5 εκατ., ενισχυμένος κατά 17,2% σε σχέση με το Q4 του 2018 ($106,2 εκατ.). Τα καθαρά κέρδη τριμήνου ανήλθαν σε $35,9 εκατ. έναντι $19,7 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018.
Η βελτιωμένη εικόνα σε ετήσια βάση προήλθε από τα επιπλέον έσοδα που επέφερε η προσθήκη δέκα πλοίων κατά το 2018 και ακόμα δύο πλοίων το τελευταίο τρίμηνο του 2019, από τους αυξημένους ναύλους κατά το τελευταίο τέταρτο του έτους και τις λιγότερες ημέρες που τα πλοία έμειναν off-hire.
Η Costamare κατέβαλε το $1,5 εκατ. σε έξοδα καθαρισμού των πλοίων της, προκειμένου να είναι συμβατά με τον κανονισμό για το sulphur cap.
Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε $0,59 για το σύνολο του έτους ($0,33 για το 2018), ενώ η συνολική ρευστότητα της εταιρείας φτάνει τα $195,9 εκατ.
Ο στόλος της Costamare Inc. αριθμεί 76 containerships, συμπεριλαμβανομένων πέντε νεότευκτων πλοίων υπό ναυπήγηση, με τη συνολική χωρητικότητά τους να φτάνει τα 549.000 TEUs.
Ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Γρηγόρης Ζήκος, σχολιάζοντας την ανακοίνωση των ετήσιων αποτελεσμάτων, επισήμανε ότι «τα καθαρά κέρδη και τα έσοδα ανά μετοχή αυξήθηκαν σημαντικά από τους υψηλότερους ναύλους και την προσθήκη νέων πλοίων. Στο πλαίσιο ανανέωσης του στόλου μας, αποκτήσαμε τέσσερα Panamaxes με μέσο όρο ηλικίας τα 11 έτη, ενώ ταυτόχρονα αποσύραμε ίδιο αριθμό πλοίων με μέσο όρο ηλικίας τα 27 έτη. Τα πλοία μεγαλύτερης χωρητικότητας πέτυχαν υψηλότερους ναύλους, με τη σημερινή προσφορά στα Post-Panamax πλοία να είναι περιορισμένη. Διαθέτοντας 18 Post-Panamaxes, των οποίων οι ναυλώσεις λήγουν τους επόμενους δώδεκα μήνες, μας κάνει να αισιοδοξούμε, δεδομένης της χρονικής συγκυρίας της αγοράς».
Όλη η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.costamare.com/images/news/cmre_q4_2019_earnings_release.pdf
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ