
Δεν αποτελεί έκπληξη για τη ναυτιλιακή κοινότητα της χώρας, η ανακοίνωση Τύπου που απέστειλαν σήμερα, παραμονές Πρωτοχρονιάς, 9 ναυτεργατικά σωματεία, καθώς η σφοδρή αντιπαράθεση τους με τον επί χρόνια γενικό γραμματέα της ΠΝΟ κ. Γιάννη Χαλά ήταν ήδη ευρέως γνωστή.
Στη σκληρή ανακοίνωση τα 9 ναυτεργατικά σωματεία δηλώνουν τα παρακάτω:
Η πλειοψηφία του Ναυτεργατικού κόσμου όπως εκπροσωπείται από την πλειοψηφία των μελών της Διοίκησης της ΠΝΟ, ναυτεργατικά σωματεία που δεν ανεχόμαστε πλέον την πολιτική ακινησίας, και αδιαφορίας που εφαρμόζει συστηματικά τους τελευταίους μήνες ο Γενικός της Γραμματέας Γιάννης Χαλάς, με αποτέλεσμα τη πλήρη τελμάτωση των θεμάτων και προβλημάτων των συναδέλφων μας ναυτεργατών και των συνταξιούχων, πήραμε την πρωτοβουλία να βγάλουμε την Ομοσπονδία από το τέλμα με μοναδικό γνώμονα τα συμφέροντα του Κλάδου.
Προς αυτή την κατεύθυνση ζητήσαμε από τον Γενικό Γραμματέα, να συγκαλέσει άμεσα την Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ με θέμα την σύγκληση Παναυτικού Συνεδρίου για την διενέργεια εκλογών στην Ομοσπονδία. Αντί όμως να συμμορφωθεί με τις εκ του Νόμου και του Καταστατικού υποχρεώσεις του ώστε να γίνει απρόσκοπτα η συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής, προτίμησε την τακτική των ανίερων συμμαχιών από το να ανταποκριθεί στο δίκαιο και πάνδημο αίτημα του κλάδου για αλλαγή.
Ως σύμμαχο και αρωγό στην τακτική του αυτή επιστράτευσε τα ταξικά σωματεία, που μέχρι πρόσφατα τον καταγγέλανε και τον καθυβρίζανε ως νόθο και εφοπλιστόδουλο! Σήμερα λοιπόν οι ίδιοι εκπρόσωποι της ΠΕΜΕΝ, του ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ και της ΠΕΕΜΑΓΕΝ ήταν στο πλευρό του ! Και όχι μόνο αυτό. Ο Γενικός Γραμματέας έφτασε στο σημείο να συμβουλεύεται τον ταξικό του αντίπαλο Πρόεδρο της ΠΕΜΕΝ ο οποίος συνεπικουρείτο από τις «ταξικές δυνάμεις» του ΠΑΜΕ (ΚΚΕ) Πέρρο, Τούσσα & Σια το αν πρέπει να ξεκινήσει την συνεδρίαση! Και όχι μόνο αυτό. Στον χώρο που θα πραγματοποιούνταν η Εκτελεστική της ΠΝΟ παρευρίσκονταν άσχετα με τη ναυτεργασία, μέλη του ΠΑΜΕ τα οποία ουδεμία σχέση είχαν με την εκτελεστική της ΠΝΟ . Εκείνος μάλιστα όχι μόνο δεν τους ζήτησε να βγούν από την αίθουσα, όπως τον καλέσαμε να πράξει, αλλά υπάκουσε πρόθυμα στις συμβουλές και προτροπές τους και αποδέχτηκε πλήρως να μην γίνει η συνεδρίαση της Εκτελεστικής!
Δεν μένουμε πια με σταυρωμένα τα χέρια. Καταγγέλλουμε ευθέως και απερίφραστα τον Γενικό Γραμματέα και για τους ευκαιριακούς «ταξικούς» συμμάχους του για τη συμπεριφορά του αυτή. Είναι φανερό στον οποιονδήποτε ότι δεν εκφράζει και δεν υποστηρίζει πλέον τα επαγγελματικά δικαιώματα των Ελλήνων Ναυτεργατών.
Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η παραμονή του στην «καρέκλα» όπως αυτός την έχει φέρει στα «μέτρα» του.
Συνεχίζουμε την προσπάθεια με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον των συναδέλφων μας ναυτεργατών ανεξαρτήτως ειδικότητας και κομματικής ταυτότητας για την σωτηρία και την αναγέννηση της ΠΝΟ επ’ωφελεία όλων ανεξαιρέτως των ναυτεργατών. Στο πλευρό μας έχουμε τις δυνάμεις της Προόδου και τις Εξέλιξης. Δεν θα ανεχθούμε την μεθοδευμένη υποβάθμιση της ΠΝΟ από ανίερες συμμαχίες, που έχουν στόχο την απαξίωση της και την διάλυσή της. Οξυμένα θέματα των Ναυτεργατών όπως είναι η ανεργία, το φορολογικό, το ασφαλιστικό, η εκπαίδευση, οι κατακρεουργημένες οργανικές συνθέσεις, η προσέγγιση των νέων στο ναυτικό επάγγελμα, δεν μπορούν να περιμένουν.
Η επόμενη μέρα ήδη ξεκίνησε.
Τα Σωματεία:
Φωτο: Ναυτικά Χρονικά
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ