Συγχωνεύσεων συνέχεια στη ναυπηγική βιομηχανία

Συγχωνεύσεων συνέχεια στη ναυπηγική βιομηχανία

395
Συγχωνεύσεων συνέχεια στη ναυπηγική βιομηχανία

Τα ιαπωνικά ναυπηγεία φαίνεται πως ακολουθούν τις τάσεις των αντίστοιχων της Κίνας και της Νότιας Κορέας, καθώς Imabari Shipbuilding και Japan Marine United (JMU) ήρθαν σε συμφωνία για τη συγχώνευσή τους.

Πιο συγκεκριμένα, το 30% της JMU θα περιέλθει στην κατοχή της Imabari Shipbuilding, μέσω της απόκτησης νέων μετοχών της πρώτης, έως τα τέλη Μαρτίου του 2020. Τα δύο ναυπηγεία αντιπροσωπεύουν το 40% της ναυπηγικής δραστηριότητας στην Ιαπωνία, ενώ το συνδυασμένο μερίδιό τους στην παγκόσμια αγορά αγγίζει το 10%.

Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα εγκαινιάστηκε ο κρατικός ναυπηγικός όμιλος China Shipbuilding Group, το νέο σχήμα που προέκυψε από τη συγχώνευση των China State Shipbuilding Co. (CSSC) και China Shipbuilding Industry Co., ενώ την περασμένη άνοιξη Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd. (DSME) και Hyundai Heavy Industries (ΗΗΙ) συμφώνησαν τη συνένωσή τους δημιουργώντας τον μεγαλύτερο ναυπηγικό όμιλο στον κόσμο.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.