
Δυσοίωνο φαίνεται το μέλλον για την ιταλική αεροπορική εταιρεία Alitalia. Οι ιταλικές αερογραμμές αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα τα τελευταία χρόνια και για τον λόγο αυτό συστάθηκε κοινοπραξία διάσωσης. Mετά την αποχώρηση της Qatar Airways από το μετοχικό σχήμα και την ακραία αντιπαράθεση με τα εργατικά συνδικάτα του ιταλικού αερομεταφορέα το μέλλον πραγματικά διαφαίνεται ομιχλώδες.
Η πρόσφατη αισιοδοξία της κυβέρνησης που μπορεί να υπήρχε για την αποφυγή της πτώχευσης διαλύεται, καθώς οι εταίροι της προβαλλόμενης ως κοινοπραξίας διάσωσης αρχίζουν να αποχωρούν. Η αμερικανική Delta Airlines, αν και αρχικά είχε εκδηλώσει το ενδιαφέρον της για επένδυση 100 εκατομμυρίων ευρώ, ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες ότι εξετάζει την αποχώρησή της από την κοινοπραξία. Τη σκυτάλη πήρε ο ιταλικός κατασκευαστικός όμιλος Atlantia, δηλώνοντας ότι οι συνθήκες δεν είναι ακόμη ώριμες για να συμμετάσχει στην επένδυση. Επιπλέον, αν και υπήρχαν αναφορές για την επένδυση 150 έως 200 εκατομμυρίων ευρώ από τη Lufthansa, η ίδια πλέον δηλώνει διατεθειμένη μόνο για την εμπορική συνεργασία με την Alitalia.
Μετά την αποχώρηση της Atlantia (εταιρεία συμφερόντων του ομίλου Benetton), η οικογένεια Benetton δήλωσε ότι παραμένει διαθέσιμη μέχρι να βρεθεί άλλος βιομηχανικός εταίρος. Η «διάλυση» της Alitalia, μια ιστορικής εταιρείας για τις παγκόσμιες αερομεταφορές, θα αφήσει την Ιταλία και κυρίως τη Ρώμη κυριολεκτικά αποκομμένη από τον κόσμο αλλά και τις ακριτικές περιφέρειές της αφού οι Low cost αερομεταφορείς Easyjet και Ryanair έχουν δώσει έμφαση μόνο σε κερδοφόρα δρομολόγια κοντινών αποστάσεων. Aν και η ιταλική κυβέρνηση για λόγους prestige θα ήθελε να διασώσει τον εθνικό αερομεταφορέα, διασώζοντας επίσης και αρκετές καλοπληρωμένες θέσεις εργασίας πολλές κοινοπραξίες του ιδιωτικού τομέα και διεθνείς αερομεταφορείς καλοβλέπουν τη διάλυση ή περαιτέρω συρρίκνωση του.
Προς το παρόν, το θρίλερ της πολυπαθούς Alitalia συνεχίζεται.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…

Η Ελλάδα δημιουργεί τον δικό της στόλο μικροδορυφόρων. Η χώρα κάνει το επόμενο βήμα στη διαστημική τεχνολογία, υλοποιώντας ένα πρόγραμμα μικροδορυφόρων που προβλέπει την…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου σε λιμάνι της ουκρανικής επαρχίας της Οδησσού υπέστη ζημιές και τυλίχθηκε στις φλόγες μετά από ρωσική επίθεση που σημειώθηκε…

O Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε σήμερα, Παρασκευή, συνάντηση με τον Ρώσο ομόλογό του Βλαντίμιρ Πούτιν στην πρωτεύουσα Ασκαμπάτ του Τουρκμενιτστάν στο περιθώριο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ