
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου με τον πρόεδρο του Ιδρύματος Ωνάση, Αντώνη Παπαδημητρίου, με αντικείμενο τη στήριξη των προσπαθειών για την αναβάθμιση των υποδομών στο λόφο της Ακρόπολης.
Στη συνάντηση, στην οποία παρέστησαν η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, και η διευθύντρια Πολιτισμού του Ιδρύματος, Αφροδίτη Παναγιωτάκου, ο κ. Παπαδημητρίου ενημέρωσε τον πρωθυπουργό για την απόφαση του Ιδρύματος να χρηματοδοτήσει την εγκατάσταση σύγχρονου ανελκυστήρα πλαγιάς (αντί του αναβατορίου), καθώς και την ανανέωση-αναβάθμιση του νυχτερινού φωτισμού στον αρχαιολογικό χώρο.
Ο κ. Μητσοτάκης ευχαρίστησε τον κ. Παπαδημητρίου για την πολύτιμη συνεισφορά του Ιδρύματος. Τόνισε ότι μέσα από τη δράση του «προβάλλει το πρόσωπο μιας Ελλάδας η οποία ουδέποτε έχασε τις αξίες ή την ευαισθησία της, ιδιαίτερα απέναντι στην πολιτιστική της κληρονομιά, που αποτελεί άλλωστε και κληρονομιά ολόκληρης της ανθρωπότητας».
Από την πλευρά του, ο κ. Παπαδημητρίου σημείωσε πως «βελτιώνοντας την προσβασιμότητα σε ένα από τα σημαντικότερα μνημεία της παγκόσμιας πολιτικής κληρονομιάς, τονίζουμε τη σημασία των ίσων ευκαιριών για όλους και επαναφέρουμε τον φωτισμό της Ακρόπολης ως ελάχιστη απόδειξη σεβασμού στο μνημείο και στους αρχαιολόγους που το προστατεύουν εξ ονόματος όλων μας».
Στη θέση του υπάρχοντος αναβατορίου θα τοποθετηθεί ένας σύγχρονος ανελκυστήρας πλαγιάς, όπως συμβαίνει πλέον σε αντίστοιχες περιπτώσεις στο εξωτερικό, ο οποίος θα εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο άτομα με κινητικές δυσκολίες. Όσον αφορά τις υποδομές φωτισμού, οι οποίες τοποθετήθηκαν το 2004 ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων, προβλέπεται συνολική αναβάθμισή τους με βάση την αρχική μελέτη, ώστε να αναδειχτούν εκ νέου οι γραμμές και οι σκιάσεις των μνημείων και του βράχου από τον νέας γενιάς φωτισμό στη νυχτερινή Αθήνα.
Στόχος είναι να ολοκληρωθούν και τα δύο έργα πριν από το καλοκαίρι του 2020, ενώ το κόστος εκτιμάται ότι θα προσεγγίσει το 1,5 εκατ. ευρώ.
Φωτό: Δημήτρης Παπαμήτσος/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ