
Η εταιρεία Total ανακοίνωσε την καθέλκυση του πρώτου πλοίου ανεφοδιασμού καυσίμου LNG του στόλου της, ύστερα από την υπογραφή μιας σύμβασης μακροχρόνιας ναύλωσης με την Mitsui O.S.K Lines (MOL) τον Φεβρουάριο του 2018. Μετά την παράδοσή του, η οποία είναι προγραμματισμένη για το 2020, το πλοίο θα επιχειρεί στη Βόρεια Ευρώπη για διάστημα τουλάχιστον δέκα χρόνων, όπου θα εφοδιάζει με καύσιμο LNG εμπορικά πλοία συμπεριλαμβανομένων των εννέα νεότευκτων ultra-large containerships της εταιρείας CMA CGM τα οποία θα εξυπηρετούν τις γραμμές Ευρώπης-Ασίας.
Ο Momar Nguer, Πρόεδρος της Total Marketing & Services, ανέφερε: «Η ανάπτυξη υποδομών όπως το συγκεκριμένο γιγαντιαίο πλοίο ανεφοδιασμού καυσίμων είναι απαραίτητη ώστε να γίνει το LNG ένα ευρέως χρησιμοποιούμενο ναυτιλιακό καύσιμο. Το συγκεκριμένο πλοίο αποδεικνύει τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε στους πελάτες μας φιλικότερα προς το περιβάλλον καύσιμα καθώς και το σχετικό δίκτυο εφοδιασμού. Χάρη σε αυτή την πρωτοποριακή επένδυση, η Total συμβάλλει θετικά στη βιώσιμη εξέλιξη της παγκόσμιας ναυτιλίας».
Το χωρητικότητας 18.600 κυβικών μέτρων πλοίο ναυπηγήθηκε από την Hudong-Zhonghua Shipbuilding στην Κίνα και είναι εξοπλισμένο με καινοτόμες τεχνολογίες δεξαμενών που παρέχονται από τη γαλλική εταιρεία GTT. Σχεδιασμένο να είναι εξαιρετικά ευέλικτο, το μήκους 135 μέτρων πλοίο θα μπορεί να επιχειρεί με ασφάλεια σε λιμάνια και τερματικούς σταθμούς, ενώ ανταποκρίνεται και στα αυστηρότερα περιβαλλοντικά πρότυπα χάρη στη χρήση του LNG ως καυσίμου και τη δυνατότητα επαναϋγροποίησης του εξατμιζόμενου αερίου (boil-off gas).
Φωτό: www.total.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ