Paolo D’Amico: Ο «απαγορευμένος» στόλος VLCCs

Paolo D’Amico: Ο «απαγορευμένος» στόλος VLCCs

731
Paolo D’Amico: Ο «απαγορευμένος» στόλος VLCCs

Μπαράζ εξελίξεων φέρνουν οι νέες αμερικανικές κυρώσεις σε έξι κινεζικές εταιρείες (δύο θυγατρικές της COSCO), καθώς, όπως ανέφερε ο πρόεδρος της INTERTANKO, Paolo D’Amico, έχει δημιουργηθεί ένας στόλος «απαγορευμένων» VLCCs, με αποτέλεσμα οι ναύλοι να αγγίξουν εξαψήφιους αριθμούς.

Ειδικότερα, ο πρόεδρος της INTERTANKO, σε συνέντευξη που παραχώρησε σε ιταλική εφημερίδα, τόνισε ότι υπάρχει σύγχυση και όλοι ανησυχούν για το τέλος αυτών των κυρώσεων. Μάλιστα, ο ίδιος πρόσθεσε ότι, λόγω των κυρώσεων της Ουάσιγκτον, περίπου 50 VLCCs είναι «απαγορευμένα».

Να σημειωθεί ότι ο αριθμός αντιστοιχεί στο 6% του παγκόσμιου στόλου των VLCC πλοίων και αναμφίβολα η εξέλιξη αυτή δημιουργεί στρεβλώσεις στο διά θαλάσσης εμπόριο υγρών φορτίων.

Χαρακτηριστικές είναι άλλωστε οι τελευταίες τοποθετήσεις του Peter Sand, επικεφαλής αναλυτή της BIMCO, ο οποίος σημειώνει με κάθε ευκαιρία ότι η ναυτιλιακή αγορά πλέον δεν οδηγείται από τις παραδοσιακές δυνάμεις της προσφοράς και της ζήτησης αλλά από τις γεωπολιτικές προκλήσεις που λαμβάνουν χώρα παγκοσμίως.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.