Γιατί το Boeing 737 Max παραμένει καθηλωμένο

Γιατί το Boeing 737 Max παραμένει καθηλωμένο

634
Γιατί το Boeing 737 Max παραμένει καθηλωμένο

Η Southwest Airlines, ο αερομεταφορέας που διαθέτει τα περισσότερα Boeing 737 Max στον στόλο του από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία, προειδοποιεί ότι η επανέναρξη εμπορικών πτήσεων του καθηλωμένου αεροσκάφους ενδέχεται να καθυστερήσει ακόμα και μέχρι τον Μάρτιο του 2020. Η εταιρεία εκτιμά ότι, μετά την άρση της απαγόρευσης πτήσεων του αεροσκάφους, θα χρειαστούν 45-60 ημέρες για να αρχίσουν οι πρώτες επιβατικές πτήσεις.

Ταυτόχρονα η Ryanair, αν και έχει παραγγείλει 135 αεροσκάφη, με την επιλογή για επιπλέον 75, δηλώνει αβεβαιότητα για το μέλλον της παραγγελίας. H Boeing ούτως ή άλλως, λόγω της αυξημένης αβεβαιότητας για το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την έγκριση των πτήσεων του αεροσκάφους της, μείωσε την παραγωγή των νέων αεροσκαφών. Σε δήλωσή του προς το πρακτορείο Reuters, o CEO της Ryanair, Michael O’Leary, σχολίασε με σκωπτική διάθεση, αν όχι αποδοκιμασία, την αύξηση των τιμών των αεροσκαφών τόσο της Boeing όσο και της Airbus, ως συνέπεια της διακοπής πτήσεων του μοντέλου της Boeing και της μείωσης της άμεσα διαθέσιμης προσφοράς αεροσκαφών μεσαίας χωρητικότητας.

Το Boeing 737 Max συμπληρώνει σχεδόν έξι μήνες καθήλωσης μετά την απαγόρευση πτήσεων, τον Μάρτιο του 2019, λόγω των δύο αεροπορικών δυστυχημάτων (Lion Air και Ethiopian Airlines), που στοίχισαν τη ζωή σε 346 ανθρώπους.

Φωτό: Andy Rain/ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.