
Μνημόνιο συνεργασίας για την μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά του LNG υπέγραψαν οι αυστριακές εταιρείες OMV και TAG και η ιταλική Snam.
Η συμφωνία που υπεγράφη από τους επικεφαλής των εταιρειών έχει ως στόχο την από κοινού συνεργασία για την προώθηση της χρήσης LNG στην Αυστρία και την κατασκευή μονάδων υγροποίησης LNG.
Ο CEO της OMV Rainer Seele ανέφερε ότι «αναμένουμε να αυξηθεί η ζήτηση για LNG. Έρευνες δείχνουν ότι τα οχήματα που θα κινούνται με LNG στην Ευρώπη θα φτάσουν τα 280.000 το 2030. Στόχος είναι οι μεταφορές να παράγουν λιγότερες εκπομπές CO2 και για αυτό επενδύουμε στις υποδομές μας και στη διασφάλιση της απαιτούμενης προσφοράς».
Από την μεριά του, ο CEO της ιταλικής Snam Marco Alverà δήλωσε ότι «η συνεργασία μας με τις OMV και TAG στοχεύει στην αύξηση της προσφοράς φυσικού αερίου στην Αυστρία, στηριζόμενοι στην ήδη επιτυχημένη εμπειρία μας. Η Ιταλία κατέχει τον μεγαλύτερο αριθμό διανομέων CNG (πάνω από 1.300) και LNG (πάνω από 50) και η Snam επενδύει στην περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου. Το φυσικό αέριο αποτελεί την αμεσότερη λύση στην μείωση της μόλυνσης από CO2 και έχει υψηλές δυναμικές διείσδυσης στις οδικές, σιδηροδρομικές και θαλάσσιες μεταφορές. Επιπλέον, χάρη στο βιομεθάνιο και το bio-LNG σταδιακά θα θεωρείται ως ανανεώσιμο, δείχνοντας το δρόμο για την απανθρακοποίηση των μεταφορών».
Η OMV και η Snam αποτελούν τις κυρίαρχες εταιρείες παραγωγής, διαχείρισης και διάθεσης φυσικού αερίου σε Αυστρία και Ιταλία αντίστοιχα, με θυγατρικές εταιρείες σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης και των Βαλκανίων, ενώ η Snam συμμετέχει και στον ΔΕΣΦΑ.
Φωτό: Abir Sultan/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι λιμένες ανά την Ελλάδα εξυπηρετούν καθημερινά τις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων, συνεισφέροντας σημαντικά στην οικονομία της χώρας. Πρόσφατα δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ αποτυπώνουν την…
Η αυστραλιανή κυβέρνηση ανακοίνωσε χθες 15 Σεπτεμβρίου πως θα επενδύσει 12 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας (6,8 δισεκ. ευρώ) για να εκσυγχρονίσει ένα από τα ναυπηγεία…
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ