
Μνημόνιο συνεργασίας για την μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά του LNG υπέγραψαν οι αυστριακές εταιρείες OMV και TAG και η ιταλική Snam.
Η συμφωνία που υπεγράφη από τους επικεφαλής των εταιρειών έχει ως στόχο την από κοινού συνεργασία για την προώθηση της χρήσης LNG στην Αυστρία και την κατασκευή μονάδων υγροποίησης LNG.
Ο CEO της OMV Rainer Seele ανέφερε ότι «αναμένουμε να αυξηθεί η ζήτηση για LNG. Έρευνες δείχνουν ότι τα οχήματα που θα κινούνται με LNG στην Ευρώπη θα φτάσουν τα 280.000 το 2030. Στόχος είναι οι μεταφορές να παράγουν λιγότερες εκπομπές CO2 και για αυτό επενδύουμε στις υποδομές μας και στη διασφάλιση της απαιτούμενης προσφοράς».
Από την μεριά του, ο CEO της ιταλικής Snam Marco Alverà δήλωσε ότι «η συνεργασία μας με τις OMV και TAG στοχεύει στην αύξηση της προσφοράς φυσικού αερίου στην Αυστρία, στηριζόμενοι στην ήδη επιτυχημένη εμπειρία μας. Η Ιταλία κατέχει τον μεγαλύτερο αριθμό διανομέων CNG (πάνω από 1.300) και LNG (πάνω από 50) και η Snam επενδύει στην περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου. Το φυσικό αέριο αποτελεί την αμεσότερη λύση στην μείωση της μόλυνσης από CO2 και έχει υψηλές δυναμικές διείσδυσης στις οδικές, σιδηροδρομικές και θαλάσσιες μεταφορές. Επιπλέον, χάρη στο βιομεθάνιο και το bio-LNG σταδιακά θα θεωρείται ως ανανεώσιμο, δείχνοντας το δρόμο για την απανθρακοποίηση των μεταφορών».
Η OMV και η Snam αποτελούν τις κυρίαρχες εταιρείες παραγωγής, διαχείρισης και διάθεσης φυσικού αερίου σε Αυστρία και Ιταλία αντίστοιχα, με θυγατρικές εταιρείες σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης και των Βαλκανίων, ενώ η Snam συμμετέχει και στον ΔΕΣΦΑ.
Φωτό: Abir Sultan/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μία ακόμα συμφωνία στα logistics, αυτή τη φορά με την Africa Oil Supply (AOS) στη Γουινέα, υπέγραψε πρόσφατα η NORDEN. Πρόκειται για τη δεύτερη τέτοια συμφωνία της…

Η παγκόσμια κατανάλωση άνθρακα αναμένεται ότι το 2025 θα κάνει νέο ρεκόρ, εν μέρει χάρη σε πολιτικά μέρα της κυβέρνησης Τραμπ, όμως αναμένεται επίσης…

Δύο από τους μεγαλύτερους oil majors, η Shell και η Chevron, «αποχαιρέτησαν» το Sea Cargo Charter, την πρωτοβουλία ναυλωτών για την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων…

Επιπλέον 41 δεξαμενόπλοια προστέθηκαν στη λίστα κυρώσεων της ΕΕ, μετά από απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, τα οποία αποτελούν μέρος του «σκιώδους» στόλου. Τα 41 αυτά…

Ανεξάρτητα από τις αναταράξεις και τους τριγμούς σε γεωπολιτικό επίπεδο, καθώς και όλες τις συναφείς κυρώσεις που βαραίνουν το θαλάσσιο εμπόριο πετρελαίου, οι πλοιοκτήτες…

Σε φάση «δομικής αποσύνδεσης» προσφοράς και ζήτησης εισέρχεται η γαλλική αγορά ενέργειας, σύμφωνα με την Kpler, καθώς τα θεμελιώδη μεγέθη υποδεικνύουν πλέον καθεστώς διαρθρωτικής…

Σε καθεστώς παρατεταμένης στασιμότητας παραμένει η αγορά ανακύκλωσης πλοίων, με την περιορισμένη προσφορά χωρητικότητας, τροφοδοτούμενη κυρίως από τον τομέα των bulkers, να μην επαρκεί…

Τα στοιχεία διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων για το εννεάμηνο του 2025 σκιαγραφούν μια σαφή μετατόπιση της δυναμικής στους 15 κορυφαίους λιμένες της ΕΕ, σύμφωνα με το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ