
Ο ναυτιλιακός όμιλος CMA CGM ανακοίνωσε την καθέλκυση του μεγαλύτερου στον κόσμο πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 23.000 TEU, το οποίο τροφοδοτείται με καύσιμο LNG. Το πλοίο με την ονομασία CMA CGM JACQUES SAADE, ναυπηγήθηκε στο Shanghai Jiangnan-Changxing Shipyard και αποτελεί το πρώτο από μια σειρά εννέα φιλικών προς το περιβάλλον containerships τα οποία θα κινούνται με καύσιμο LNG.
Το 2017, ο Rodolphe Saadé, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του oμίλου CMA CGM, ανήγγειλε την απόφασή του να παραγγείλει μια σειρά από εννέα containerships χωρητικότητας 23.000 TEU, τα οποία θα ήταν τα πρώτα στον κόσμο που θα κινούνταν με καύσιμο LNG. Μέσω αυτής της στρατηγικής επιλογής, ο όμιλος CMA CGM επιβεβαίωσε την ισχυρή τoυ δέσμευση για την προστασία του περιβάλλοντος και την διατήρηση ηγετικής θέσης στην ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Τα νέα πλοία θα διαθέτουν έναν υπερσύγχρονο σχεδιασμό γέφυρας ο οποίος θα προσφέρει σημαντικές καινοτομίες για τη διευκόλυνση του καπετάνιου και του πληρώματος. Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνονται μια ειδική οθόνη με βελτιωμένες προβολές χαρτών καθώς και ένα σύστημα πρόβλεψης πορείας το οποίο θα μπορεί να εμφανίζει την προβλεπόμενη θέση του πλοίου στα επόμενα τρία λεπτά. Επιπλέον, τα πλοία θα διαθέτουν ένα έξυπνο σύστημα που θα προβάλει μια πανοραμική άποψη του πλοίου και μέσω οθονών επαυξημένης πραγματικότητας θα παρέχει στο πλήρωμα ακριβείς πληροφορίες όπως η ταχύτητα περιστροφής του πλοίου, και η απόστασή του από την αποβάθρα.
Το CMA CGM JACQUES SAADE διαθέτει ακόμη ένα έξυπνο σύστημα εξαερισμού των container-ψυγείων που θα μεταφέρει, ενώ όπως και στα υπόλοιπα πλοία της σειράς, για την περαιτέρω βελτίωση των περιβαλλοντικων του επιδόσεων, το κύτος του έχει υποστεί υδροδυναμικές βελτιώσεις.
Τα νέα πλοία αναμένεται να ενταχθούν στο στόλο της CMA CGM μέσα στο 2020 και θα εξυπηρετούν τη γραμμή French Asia Line (Ασία-Βόρεια Ευρώπη), φέροντας τη γαλλική σημαία.
Φωτό-βίντεο: Cma-cgm.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με μια φαντασμαγορική τελετή, η Royal Caribbean καλωσόρισε πρόσφατα το νεότευκτο «Star of the Seas» στον στόλο της. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το «Star…
Περιορισμένες ήταν οι πρόσφατες μεταβολές στη ναυλαγορά των LNG carriers, με τις προκλήσεις να επιμένουν. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Οι εξελίξεις στον χάρτη του παγκόσμιου εμπορίου κατά τη διάρκεια του α΄ εξαμήνου του 2025 βρίσκονται στο επίκεντρο της πρόσφατης έκθεσης «Global Trade Update»…
Συνέντευξη του Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναυάρχου Λ.Σ. Τρύφωνα Κοντιζά
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ