Το μεγαλύτερο containership κατανάλωσης LNG (Bίντεο)

Το μεγαλύτερο containership κατανάλωσης LNG (Bίντεο)

258
Το μεγαλύτερο containership κατανάλωσης LNG (Bίντεο)

Ο ναυτιλιακός όμιλος CMA CGM ανακοίνωσε την καθέλκυση του μεγαλύτερου στον κόσμο πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 23.000 TEU, το οποίο τροφοδοτείται με καύσιμο LNG. Το πλοίο με την ονομασία CMA CGM JACQUES SAADE, ναυπηγήθηκε στο Shanghai Jiangnan-Changxing Shipyard και αποτελεί το πρώτο από μια σειρά εννέα φιλικών προς το περιβάλλον containerships τα οποία θα κινούνται με καύσιμο LNG.

Το 2017, ο Rodolphe Saadé, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του oμίλου CMA CGM,  ανήγγειλε την απόφασή του να παραγγείλει μια σειρά από εννέα containerships χωρητικότητας 23.000 TEU, τα οποία θα ήταν τα πρώτα στον κόσμο που θα κινούνταν με καύσιμο LNG. Μέσω αυτής της στρατηγικής επιλογής, ο όμιλος CMA CGM επιβεβαίωσε την ισχυρή τoυ δέσμευση για την προστασία του περιβάλλοντος και την διατήρηση ηγετικής θέσης στην ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας.

CMA CGM Jacques Saadé - visuel CP - 100k

Τα νέα πλοία θα διαθέτουν έναν υπερσύγχρονο σχεδιασμό γέφυρας ο οποίος θα προσφέρει σημαντικές καινοτομίες για τη διευκόλυνση του καπετάνιου και του πληρώματος. Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνονται μια ειδική οθόνη με βελτιωμένες προβολές χαρτών καθώς και ένα σύστημα πρόβλεψης πορείας το οποίο θα μπορεί να εμφανίζει την προβλεπόμενη θέση του πλοίου στα επόμενα τρία λεπτά. Επιπλέον, τα πλοία θα διαθέτουν ένα έξυπνο σύστημα που θα προβάλει μια πανοραμική άποψη του πλοίου και μέσω οθονών επαυξημένης πραγματικότητας θα παρέχει στο πλήρωμα ακριβείς πληροφορίες όπως η ταχύτητα περιστροφής του πλοίου, και η απόστασή του από την αποβάθρα.

Το CMA CGM JACQUES SAADE διαθέτει ακόμη ένα έξυπνο σύστημα εξαερισμού των container-ψυγείων που θα μεταφέρει, ενώ όπως και στα υπόλοιπα πλοία της σειράς, για την περαιτέρω βελτίωση των περιβαλλοντικων του επιδόσεων, το κύτος του έχει υποστεί υδροδυναμικές βελτιώσεις.

Τα νέα πλοία αναμένεται να ενταχθούν στο στόλο της CMA CGM μέσα στο 2020 και θα εξυπηρετούν τη γραμμή French Asia Line (Ασία-Βόρεια Ευρώπη), φέροντας τη γαλλική σημαία.

Φωτό-βίντεο: Cma-cgm.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.